Consum ulei tour 1.9 tdi 101 cp
  • costi,de unde stii tu ca intre semnele de pe joja se completeaza cu 1 litru? eu pun aprox 300-350 ml si ajunge .fac asta de la primii 5000 km
  • ca si idee, dupe ce se aprinde indicatorul galben de ulei, cati km se mai pot parcurge , sa zicem pina se aprinde indicatorul rosu (ceea sper sa nu se-ntample la nimeni)?
    cazul in care esti "prost", si te intrebi :ma, e de doua zile aprins,am facut cateva sute de km,e tot aprins...ce sa fac?...
    dupa cati km parcursi cu el aprins, sa ne punem un semn mai mare de intrebare!?
    eu am tot timpul ulei cu mine, am facut un caz general!
  • @"antonio" de la pbv1 stiu si am verificat singur. Poti s-o faci si tu.
    @"popamarius" daca s-a aprins becul galben pe bord ar trebui in mod normal sa ti se aprinda si tie unu si daca nu sti despre ce este vorba macar sa intrebi pe altcineva.Nu-i cazul tau.Poti merge cu masina pana se aprinde si cel rosu dar in acel moment tragi pe dreapta si complectezi cu ulei.Daca nu ai,nu mai pornesti motorul ala.
    E ca la semafor, galben te avertizeaza,rosu te opreste. Ideal este sa opresti si la galben.
  • eu ma refeream la km exacti!stie careva...?100km,200km, 500km..e grav cand e rosu,cam multe din cazuuri au ajuns direct in service,nasol!
    la mine nu e cazul ,normal, ca paza buna trece primejdia grea :);dar e bine de stiut, nu se stie niciodata cand tre sa te orientezi!
  • becul galben de la ulei se aprinde cand ajungi la minim, dar mai poti merge cu masina .el te avertizeaza.daca o sa deschizi capota si o inchizi la loc el se va stinge si cred ca se va reaprinde dupa 100 de km. mie mi sa prins becul la 12000 km
  • 1.9 axr 101cp an 2008 60k km o am de la 25k km nu mananca deloc ulei...adica intre schimburile de zece mii nu ii completez deloc..
  • salutare....pentru toti cei ce va laudati k masinile voastre nu consuma ulei deloc intre schimburi .....nu complectati deloc? sau nu consuma asa mult incat sa nu se aprinda becul galben pana la schimb? caci daca e asa inseamna ca un consum de ulei exista , dar este undeva intre 300-450ml maxim de la schimb la schimb si din aceasta cauza nu se aprinde acel bec galben de nivel....numai bn..
  • Chiar mai mult decat atat. Daca s-a pus ulei normal, adica 4,3l atunci becul se va aprinde dupa ce se consuma 1l. Asta este marja dintre min. si max. pe joja
  • am o SOT 1.9 TDI 101 CP, din 2008 , am cumparat-o noua si intre schimburi completez cu 500-700 ml ulei.cei de la reprezentanta spun ca este normal.masina merge super sunt foarte multumit.daca ar fi sa schimb masina tot SOT as alege( a mea este tour sport arata bine pe drum), dar acum as alege modelul combi 4x4 pentru ca este mult mai utila nevoilor mele.in rest sunt masini ok, intretinerea acceptabila ca pret, confort, raportul pret-calitate cred ca este cel mai bun pt. clasa sa.
  • cati km ai acuma la bord Ovidiu?
    si eu sunt multumit de ea, si de consum!
  • Bun gasit dragi colegi.
    Sunt posesorul unei SOT fabr 2008, AXR 101 CP, 90 000 km.
    Este adevarat ca motoarele ciupesc ulei, dar conteaza mult regimul de exploatare, dar si mai mult uleiul pe care-l folosim.
    Eu merg cu PETROCANADA DURON 5 w 40, made in CANADA plus tartament XERAMIC si ating adesea 4ooo ture chiar si mai mult si nu ciupeste decat prea putin, 2-300 gr la 10 mii.
    Va recomand!
  • MOBIL1 SYST S 5W-30 SPECIAL V, VW 505 01.
    saptamana asta il iau, ar cam trebui schimbat...sper sa am si timp sa o tai la atelier!;(

    XERAMIC un mic citat despre acel ulei:..."URON* SYNTHETIC poate fi folosit in majoritatea motoarelor alimentate cu benzina sau gaz..."!!!
    ce-mi scapa?

    oare 5w30 e posibil sa se "ciupeasca" mai repede decat 5w40?!din cazua temperaturi la care rezista?
  • 5w 30 este mai subtire decat 5w 40, deci il va consuma mai repede.
    In ceea ce priveste DuronE de la PETRO CANADA este varful de gama, cu prioritate ptr diesel si cu nimic mai slab ptr benzina sau gaz.
    Daca stii ce inseamna API CJ-4/SM deduci usor calitatea uleiului.
    In Romania toate uleiurile ptr diesl au API CF . Ia vezi cate litere mai trebuiesc pana la CJ !
    Unde mai pui ca are puritate de 99%, adica fara reziduuri.
    Xeramic este un tratament ptr Motor pe baza de ceramica mai bun si mai ieftin decat Metabond.
    Eu pun cate o cutie la fiecare schimb, desi toti mecanicii ma judeca cum ca nu fac bine deloc motorului... Ei vorbesc... eu fac ce stiu ca-i bine ptr mine!
  • Alte pareri?

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!