0-100km/h in cate sec?
  • Eu am un SOT 1,6 mpi 102 hp si imi ia cam 9,5-10 sec sa ating suta.
  • eu stiu ca e undeva la 11 secunde la 1.6 102 cp... tu poti scoate timp mai bun decat zice fabricantul ? interesant...
  • faza cu timpul dat de fabricant este ca si cu viteza maxima constructiva...atata iti garanteaza el.

    ca sa scoti mai bine, depinde de tine.
  • gasiti pe YouTube o gramada de clipuri gen 0-100.

    1.8T http://www.youtube.com/watch?v=OFncwDJ4yxA

    1.6 http://www.youtube.com/watch?v=B4KyyZ7t9Rc

    1.9 TDI 90cp http://www.youtube.com/watch?v=AJxO7htjN2g

    1.9 TDI 110cp http://www.youtube.com/watch?v=F6XFYASxCR0

    pentru motorul 1.4 de 75cp si pentru motorul 1.9 TDI de 101cp si de 131 nu am gasit :(
  • Am mentionat ca port 45 la picior? Poate de aia timpu asa bun...
  • la mine de obicei e cam 13-14 secunde. (DAR pornit cvasi-lejer, fara sa-i fortez ambreiajul plecand cu ea turata de la inceput - pentru ce ? - ca nu fac liniute, vreau sa ajung destul de repede la viteza mare, dar pt. 7 secunde nu cred ca merita...)
  • te rog, data viitoare specifica ce motor ai pe pupaza.
  • scuze, doar ce completasem datele pe un alt topic si m-am gandit (gresit) ca m-as repeta.
    Deci, 1.8 t (150 cp). ca sa fiu on topic, poate si in 8-9 secunde dar nu e cazul s-o fortez asa la demaraj ; mai bine la drum...
  • eu am facut suta cu 1.8 T in 8 sec, se putea si mai bine
  • off topic, gnomus, in ce ture schimbi tu la a ta ? si eu am 1.8T 150 HP
  • daca te referi la plecatul de pe loc pt."recorduri" 0-100, doar de doua ori am facut-o , de curiozitate si nu am plecat la mai mult de 3500-4000, iar de schimbat in urmatoarele 2 pe la 5500-6000 (nu m-am uitat cu atentie, am schimbat dupa ureche). Daca te referi la plecarile "normale" 0-100, plecat de la 0 turatii, schimbat pe la 4000-5000 (dar pot sa ma uit cand ajung la laptop ca am vreo 2 masuratori cu vag-ul facute pt. clarificarea unui cod de eroare legat de evacuare/sonda/catalizator). Daca te referi la schimbarile obisnuite , depinde de stare (nu mai putin de 3000 , oricum ) , de obicei 3500-4000 in oras, 4000-4500 afara (ca merg destul de tare).
  • aha am inteles, dar in oras inseamna k mergi doar cu a 2-a k sa stai la 50km/h... si ce consum ai la mersul tau obisnuit 3500-4000
  • am zis ca schimb la turatia aia, nu ca pe urma o si tin acolo (deci merg si cu a 3-a, si azi de ex. - ca-i duminica si liber,am mers si cu a 4-a). consumul, la topicul potrivit
  • Mai schimba cineva viteza la 6500 ture (chiar cand se taie benzina)? Sau is singuru criminal de motoare? La turatia asta in prima vit am avut 55 iar in a doua 95 km/h da in a treia n am mai dus o asa mult.
  • in a 3-a ai cam 145 km/h . (e buna tr.3 plus schimb la 6000 dupa curba urmata de drum drept in panta accentuata ). in prima si a doua nu prea am avut de ce sa schimb la 6500 (doar poate de 2 ori la cronometrarea 0-100, 0-200. Am ajuns si la 7000 (o data dintr-o cvasigreseala ) si nu s-a taiat...
  • scuzati ca intrerup !

    @ aaandrei81 & gnomus - vorbiti de motoare pe benzina diferite.
  • la mine 1.9 tdi ,135 cp resoftata de la 101 cp,intre 8-8,4 sec.Am incercat de vreo 3-4 ori,schimbat la 3800-4000 ture
  • la o octavie de 90 cp diesel sunt cam 12-13 secunde
  • 1,9 tdi, 90 cp diesel tot cam 12-13 sec.
  • io am scos 10,5 101 cai..schimbat la 4500:D
  • buna sunt cosmin, si as vrea sa va intreb pe voi, ca mi-am luat si io o octavia II motor de 1.6 FSI 115cp, si cred ca e prea slabut, am ales modelul trend, nu am avut bani de un alt motor mai bun, eh intrebarea este daca sunt suficienti 115cp la greutatea masini, nu "gifie" la greu?
  • nu cred ca o sa gafaie...

    dar nici tu nu ai ce cauta pe aici...
    este un forum numai pt SOT-isti... iar tu nu ai achizitionat o Octavia Tour... ci un O2...
  • Baieti, nu mai fiti si voi asa de duri cu nou-venitii. Sebastyen, exista alte forumuri dedicate tuturor modelelor Skoda, unde in mod sigur iti vei gasi raspunsurile cautate. Aici cu totii detinem Octavia 1, deci nu-ti putem da raspunsuri care sa te ajute cu adevarat.
    Cu permisiunea moderatorilor te indrum spre urmatorul forum:



    Succes si sa stapanesti sanatos masina. 1,6 FSI-ul este un motor bun si cu performante decente.
  • eu am o octavia 2004 cu 110 cai si scoate undeva la 11 secunde.dupa parerea mea nu se poate scoate mai mult decat scrie la carte cu masina stock.
  • multumesc mult roberto
  • bai ursulet, tu esti pacalit de vulpe? . . .
  • @sebestyen @roberto69 ti-a explicat frumos acest site este doar posesorilor de Octavia 1. Te rog nu mai posta off topicuri, ok???
  • octavia tour 1.9 tdi 101 stok chip + power box 8,5 schimbat la 4.300
  • la 1,4 cam in 15 sec
  • jon.....apasa pedala aia pana la podea! tre sa fie si mai bine..:D
  • eu am scos 16 sec cu o dacie 1310.nu cred ca tu ai scos 15.precizez ca dacia era din 2000.
  • 10 sec....orkum pina in 10....am scos eu....TDI 110 cai. Asta am incercato de vreo 3 ori. Nu am sarit de 10
  • de curiozitate, cum calculati voi momentul exact cand ajungeti la 100 ?
    io am facut masuratori in mers cu vag.com-ul. Si nici asa nu-s sigur ca cei 100 de km/h sunt reali, pt. ca nu-s sigur daca vag-ul vede viteza reala sau e exact aceeasi pe care o indica ceasul de bord (care arata la 100 cam cu 4-5 mai mult, iar la 235 pe ceas cred ca diferenta este de (peste ?) 15 .
  • 235 km/h pe ceas?cu ce motorizare,la ce turatie si ce dimensiuni la cauciucuri?
  • din cate stiu, GNOMUS are 1.8T de 150cp...
  • 1.8t 4x4, 205/55r16, turatie 6500, consum instant 22, locatie A2 , linie dreapta, ffusor vale (de la 220 a urcat greu, in cca 2km la 235 care, PE CEAS (nu real) a fost si maximul atins. dupa gps si calculat in cate secunde s-au facut serii de cate 4 km (la alte viteze - 200 si 210 ) diferenta ar fi de 15 km/h, aproximativ.
  • sint curios pe gps cat ai avut la 235km/h...si nu ne-ai lamurit in cat timp ia suta gnomus...eu am facut de cateva ori cu cronometrul(nu eu ci pasagerul din dreapta) ceva de genul 3,2,1,start,si media a fost intre 8-8,4 sec,la 1.9 tdi 101 cp resoftat la 135 cp si 310n/m cuplu,viteza maxima 210km/h pe ceas si 208-209 km/h pe gps.dar am cauciucuri 205/65/15,cu balonul mai inalt ca 205/60/15 cum zice cartea...si sincer nici nu am tras prea mult de ea ca poate mai urca inca 5-7 km daca insistam
  • acum nu am raspuns decat la o intrebare . Am postat in august datele referitoare la 0-100. Oricum, nu am si nu stiu cine dintre noi detine aparatura necesara unei astfel de masuratori : de ce ? pt. ca trecerea prin 100 se face fffrepede la acea acceleratie (care la unii poate fi in a3-a, iar la altii chiar a 2-a ) si fara aparatura nu poti sti nici cand ai viteza reala de 100 si nici exact cate secunde s-au scurs de la start. Repet faptul ca nu am facut plecari speciale pt. 0-100 (adica cu turare motor si lasare ambreiaj) pt. ca mi se pare ca daunele aduse ambreiajului nu justifica cele 5-7 secunde castigate.
    la intrebarea pusa de mine mai sus n-a raspuns nimeni dintre cei care au postat valorile obtinute. intrebarea era cum/cine surprinde momentul ajungerii la suta(daca se ia de bun bordul sau alt instrument de masurare) si cum/cine apasa pe cronometru.
    oricum, felicitari celui care ti-a tunat masina. pt. ca bmw-ul de ultima generatie 320 d de 177 cp care are o viteza maxima 225 ajunge la 100 in 8,3 secunde, in timp ce 318 d (motor de 2000, 143 cp) in 10,6 s , audiul a4 2.0 d de 143 cp in 9,4 sec., mercedesul C200 CDI de 136 cp in 10,4 s., golful V 2.o diesel de 140 cp in 9,3 s, seatul cordoba sport de 130 cp in 9,7 s, etc.(cifre date de constructori care n-au interesul sa dea valori mai slabe, pt ca baniuesc ca vor sa le vanda mai usor, iar testatorii sunt profesionisti, ca doar cu asta se ocupa, nu ?) evident ca ei nu se iau dupa valorile aratate de bord, ci folosesc aparatura specializata.
  • Cum am masurat eu? Simplu: am filmat toata actiunea si apoi acasa am pornit cronometru (de la tel) din momentul scartiielii rotilor pana cand a ajuns la o suta. Dupa mai multe masuratori, media a iesit undeva la 10 sec.
    Aici e si filmu: http://ro.netlog.com/go/explore/videos/videoid=799952
    Am uitat: e un 1.6 de 102 cai, 130000 km, din 2003 si cu ceva figuri la sonda lambda.
    PS : nici mie nu mi plac pornirile de pe loc cu scartii.
  • dupa vederea mea cetoasa si auzul surd , scartul se aude cand acul kilometrajului este deja (trecut)de 5. daca se cronometreaza de la 0, sau pana la 100+5, rezultatul se apropie de ceea ce da producatorul , adica peste 11.
    solutia ta este viabila dar presupune ca eroarea kilometrajului ar fi 0. Oricum e ok. (diferentele sunt mici).
    a mai facut cineva asa ? Sau cu vag-comul, ca mine (pe blocul masuratori 5) ?
  • nici eu nu am inteles de ce scartiie la 5 la ora, dar nu am avut decat o incercare la dispozitie (nu era camera mea ). asa ca....e bine. Totusi raman la parerea ca o SOT de 1.6 poate dovedi suta in 10 sec. (cu un pic de ajutor: vant, panta, arunci sacul de cartofi din portbagaj. etc. :P )

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!