skoda vs kia
  • |Salut. ma numesc cristi si la sfarsitul lunii iunie o sa-mi vina si mie skoda tour sport , 1.9 tdi.Am o problema cu un coleg . El are un ceed de 1.6 diesel si spune ca bate skoda la o liniuta. Pentru cei care au skoda 1.9 tdi as dorii sa stiu daca are rost sa ma bag la o liniuta (in cazul in care am sanse sa castig)sau sa ma retrag frumos spunand ca nu am timp? Mentionez ca stilul de condus al meu este mai sportiv si aceasta intrecere vreau sa o fac dupa ce termin rodajul. Multumesc mult .
  • in cel mai rau caz..ratezi startul....dar poti fi sigur ca recuperezi
    ...nu se compara dci cu TDI
  • Nici una dintre masini nu este facuta pentru liniute. Totusi eu votez pentru Skoda.
  • Eu tot pe Skoda merg !
  • la noi kia cee'd vine cu 90 de cp in RO. eu as face liniutza asta dupa ce ai vreo 5000 km cu masina si cum se zice mai sus e vorba de 1.9 TDI deci chiar daca aia e mai usoara nu prea are sanse sa se tina.
  • stai cuminte pt. ca are 115cp si chiar daca motorul este mic nu faci fata
  • Dupa cu zice pe site-ul lor, motorul diesel de 1.6 are doua variante de putere, una de 90, iar cealalta de 115 CP.
    Cea de 115 are cuplu 255 NM, deci mai mare ca la Skoda. Daca prietenul tau are aceasta motorizare are sanse sa te ia. In plus Kia cantareste cu motorul de 1,6 115 CP 1249 kg....deci este mai usoara decat Octavia, care are 1345 kg. Acum totul se reduce la priceperea soferului, zic eu. Oricum ai facut o alegere buna ca ai ales SOT! Te felicit! S-o stapanesti sanatos.
  • @C O S T I daca te uitai oleaca pe g00gle vedeai ca pentru RO kia cee'd are 90 cp.

    din nou in discutie intra prea multe variabile. daca tii neparat sa-l faci te duci si resoftezi masina si faci o liniutza cu el si pariezi pe banii aia ca sa-ti recuperezi investitia.
  • am si eu prieten cu kia ceed si saracu nici nu se tine de mine... nu e cine stie ce masina aia, oricum nu o poti compara cu SOT
  • eu cred ca cea mai tare masina dintre cele doua NU e aia care castiga o liniutza de 200 sau 500m ci aia care e mai fiabila, mai sigura, mai comoda, mai bine dotata, mai stabila, mai economica, aia care la 150.000 km merge foarte bine...sau poate sunt eu prea batran pentru chestii de-astea...? :)))
  • nup, aici ai perfecta dreptate, o SOT este si mai fiabila, si mai comoda etc... de cat kia
  • exista si varianta de 115 cp in romania!!
  • cel mai puernic motor de la kia ceed este de 143 de cai si este pe benzina la un motor de 2.0 GSL
  • cineva si a luat motor diesel de 115 cp. mai exista motor 1,6 90 cp si cel 2000cc de 140 cp iar benzina este 1.4 109 cp 1.6 122 cp si 2000cc 143cp.cine nu crede sa se uite pe site lor
  • motoru diesel de 115 cp este de 1.6 DSL, iar cel mai puternic diesel are 140 cai la motor de 2.0 DSL, iar KIA este o marca asiatica
    asiaticele sunt cele mai slabe masini, din punctul meu de vedere.
  • pana la urma ce parere aveti ?sa fac liniuta sau nu? sigur are 116 cp. am vrut sa iau hyunday i 30 si sunt aceleasi motoare. 1.6 cmc , 116 cp.
  • Sustin punctul de vedere al lui Razvan Iasi...
    Asculta de sfaturile celorlalti! SOT este cu mult mai fiabila prin comparatie cu alte autoturisme,respectiv kia (care intra in categoria masinilor, te tuns, de cosit, de semanat, etc), dar nu este facuta pentru liniute.
    Fa-ti o resoftare si o sa bati bmw-uri si subaru..., la liniute.


    RESPECT
  • In rodaj nu ai voie sa depasesti 3000 de ture asta pt 2000 de km. Dupa rodaj puteti sa va jucati , asta dupa ce inveti sa o calci pe coada, si cu o motorina buna in rezervor. Eu zic sa faceti 2 din 3 ,iar dc te face nu e nici o chestie, mai stai pana la 10.000, apoi o resoftare, rezulta 135 cp si il afumi frumusel. Bafta
  • La chestii de genul asta un rol imens il are soferul, plecatul de pe loc nu este asa simplu precum pare (desi toti il practicam zilnic :)) )
  • ASR-ul si ESP-ul neaparat decuplate.
  • mai intai fa rodajul masini si apoi ai timp de liniuta
    un lucru ff importamt e sa nu pleci in tromba, adica sa poti folosi masina la cuplu maxim dar sa ai grija sa nu patineze roata pt ca pierzi ff mult atunci cand patineaza, faci schimbul vitezelor pe la 3500-4000 de rotatii/minut ca sa ai forta in treapta urmatoare sa nu stai sa ajunga ea in treapta mare la 1900 de turatii/minut, deja cand schimbi sa fie acolo dar toate astea dupa rodaj, cel putin 5000 Km, altfel risti sa strici motorul pt va segmentii inca nu si-au facut oglinda pe camasi (cilindree) si o sa-i distrugi, cel mai fericit caz e sa scapi doar cu segmentii dar mai exista posibilitatea sa se zgatie si camasile pistoanelor, iar cum motorul este monobloc, daica blocul motor si cilindrea sunt corp comun, va trebi sa o aduci la cota 1 => alezarea camasilor si segmentarea cu segmenti cota 1, eu am patito dar la alt tip de masina.
    Multa bafta si sa-l mananci cu fulgi cu tot, sa-ti miroase gazele de esapament. :)
  • multumesc mult tuturor. voi astepta sa vina si sa-i fac rodajul pana la 2000 km.promit poze . si oricum nu-mi pare rau ca am luat sot:D:D
  • scuze am facut o kia cu sora mai mica a octaviei (1,2 /60 cai ) si era asha de incantat tipul ca am dat din cap .cei drept pe o distanta scurta dar l-am vazut in oglinda retrovizoare .1,2,3 si gata cursa !!!!
  • Comparatia dintre SOT si Kia nu-si are sensul, Skoda e o masina superfiabila, chiar daca nu e cea mai recomandata la liniutze. Un amic de-al meu olandez zicea ca la ei iti blestemi un dusman asa: sa ajungi sa conduci Kia :D
  • buna asta.... :))) hai mai bine sa inkidem topicul asta...kiar nu isi are rostul ;)

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!