probleme la pornire
  • Din fericire nu a fost alternatorul.
    Trebuie schimbat panoul de sigurante care a fost ars, un cablu de la baterie ... la nu stiu ce. cel negru. si am comandat si o baterie noua.
    Tipic serviceurilor dealerilor este faptul ca din start propun inlocuirea piesei si foarte putin pe o reparare, inlocuire a numitor componente.
    La fel o baterie la ei costa 4 mil (de 45A) si i-am convins sa faca comanda de una mai buna la un pret jumatate. Poate mergea si cea veche reincarcata. Dar cica ei nu garanteaza.
    O
  • Am si eu o problema cu o Skoda Octavia( 1,9 TDI, an 2000)...nu vrea sa porneasca, in sensul ca: daca e rece motorul porneste din prima. Dupa ce se incalzeste motorul si o opresc si vreau sa o pornesc trebuie sa tin contactactul( sa ii dau cheie) cam 5-10 secunde si abia atunci porneste. Am schimbat bujiile, bateria....nu stiu ce sa mai fac???? Si nu am probleme de putere, trage la fel, nu e mai lenesa sau probleme de acest fel, nu scoate fum. Am vorbit cu cineva si a spus ca se poate sa fie capul hidraulic!!??? Nu stiu ce sa zic. Si daca o sa o tin tot asa pana la urma o sa mi se duca alternatorul. Are cineva, va rog, ceva solutii? Multumesc
  • ti se duce demarorul nu alternatorul..iar problema ta e de la supapa egr aia de linga vasul de expansiune antigel. misca cu mina pirgia si vezi pozitia ei
  • Am vrut sa spun electromotorul :) O sa ma uit azi la ea, mersi
  • Rolul supapei nu este sa recircule o parte din gazele de esapament pentru ardere completa si reducere a poluarii? Si daca ar fi aia problema nu ar trebui sa traga la fel de bine...nu? Si plus eu o duc turata normal si odata la 15.000 de km o duc 20 de km la 3.500rot/min constant.
  • La multi ani! Sunt nou pe aici si as vrea sa va intreb daca s-a confruntat cineva cu urmatoarea problema: la pornire, dupa o oprire de cateva ore, motorul nu porneste. Daca arunc o galeata de apa pe el porneste imediat.Am o SOT cu 103 k km, diesel.
  • aici glumesti? cumsa arunci o galeata de apa pe motor? nu vad logica mai ales ca motorul are si acel capac de protectie deci nici macar nu se raceste ca sa spunem un motiv...
  • salutare la toti,sunt nou pe forum dar de vreo 4 luni citesc pe el tot ce ma intereseaza mai bine zis de cand mi-am luat o skoda octavia1 tdi 81kw.super multumit de masina numai ca la rece porneste f bine iar dupa ce se incalzeste motoru la urmatoarele porniri imi invarte de 3-5 ori pana porneste.din cate am vazut la cunoscatorii de pe forum era pompa de injectie dar ca sa fiu sigur am fost azi la reprezentanta in craiova si asta era.mi-au zis ca se repara la bucuresti cu 2000ron sau sa o cumpar fiind peste 5000ron.inafara de asta nu mi-au gasit altceva la masina dar consider ca e suficient pe criza asta.intrebarea mea e daca merg cu ea asa cum e pana la vara...se mai defecteaza si altceva sau merge pana cade pompa de tot?multumesc anticipat!
  • ai acelasi motor ca si mine vad ( 81 kw).. citi km are masina ta? poti merge linistit altceva nu se defecteaza decit daca te lasa de tot pompa si nu mai porneste. totusi verifica si clapeta egr asa se manifesta daca e intepenita( porneste greu la cald) in rest dupa pornire motorul trage normal? daca da nu e pompa!!!!!!!!!! vezi ca sunt multi excroci in servisuri.eu am 235 mii la bord masina din 2002 si merge brici, nu am avut probleme cu pompa sau injectoarele niciodata! si sincer am pus combustibil luat si de la camionagii...moldoveni...etc
    tu ai pompa clasica care e foarte rezistenta astea P D sunt mai pretentioase.
  • sa nu uit..fereste-te de reprezentante te jupoaie acolo si cauta sa iti bage cit mai multe pe git! eu sunt patit...nu mai are rost sa enumar intimplarile..
  • ma pui pe ganduri andrei,mersi oricum,mi-ai ridicat putin moralu.masina e din 2001 si are 170000km la bord.la ger imi fura keia din mana,cum se zice,si dupa ce se incalzeste motoru kiar daca am mers cu ea 1 ora sau 9 tot asa porneste,putin mai greu dar nu da semne ca se kinuie prea mult.in rest mananca pamantul,nu are absolut nimic.dupa ce porneste se comporta ca orice masina pt puterea ei...asta fiind confirmat si de 2 prieteni care au skoda din 2007 nu ca a mea din 2001.inainte de a ajunge in craiova la reprezentanta am dus-o la un service autorizat(Eurocar)si nu mi-au gasit la tester doar senzorul de la clapeta de acceleratie.l-am skimbat tot la ei si cred ca a dat eroare si la clapeta EGR a doua oara,nu stiu sigur daca la ea se referea dar mi-a zis ca tine de vacum...nu mai inkide sau deskide bine,ceva in genu asta.interesant ca la ei nu mi-au zis nimic de pompa kiar daca au pus testeru pe ea de 2 ori si la reprez.skoda mi-au gasit defecta pompa de injectie.un alt amic care e mecanic a verificat-o putin si mi-a zis ca nu pare a fi pompa....mai degraba trebuie reglat avnsul dar sa fie sigur ca nu-si baga mana aiurea m-a indrumat spre reprezentanta.ce sa mai zic acum?!sper sa nu fie pompa ca sunt prea multi bani si momentan kiar nu-i am.
  • nu cred nici eu sa fie pompa oricum la reprezentanta nu am incredere sa merg si inca un sfat stai linga masina se schimba piese de catre unii daca nu esti atent. daca era pompa iti facea figuri si in timpul mersului. din ce oras esti tu? si eu am fost patit pina am gasit un mecanic bun la care ma duc acum
    ( e un particular ce repara numai gama w) mecanicii sunt exact ca si doctorii pot sa puna un diagnostic corect sau gresit.clapeta aia egr e exact ceva de genul socului de la vechea dacie. nu stiu daca ai incercat sa pornesti dacia cu socul tras cind are motorul cald , ai fi vazut ce greu porneste . verifica pozitia ei are o pirgie stii unde se afla?
  • din craiova sunt,nu stiu daca e aia dar se afla langa capacul motorului in partera de sus.din ea iese ca o tija iar in momentul in care apas tare pe tija aia mica se opreste motorul.e cate ori m-am uitat la ea parca e deskisa la maxim si are ceva ulei pe ea,e cam murdara.cand o pornesc,o accelerez sau opresc motorul nu se intampla nimic cu ea,ramane la fel.aia este??am incercat sa pornesc motorul tinand apasat si tot asa pornea dar dupa pornire daca mai apasam o data la maxim se oprea motorul.
  • e clar,aia este.am vazut cum ai explicat la altcineva de pe forum dar cum o curat?eu sau o duc la un meserias?deci la mine nu se mai inchide deloc,ramane iesita tija in exterior.ce ma sfatuiesti sa fac?
  • da se curata, aia e.. costa cam 50 roni nu e mult
  • ok mersi!sa vedem ce se intampla si dupa curatare...
  • andrei_70 dak iti scriu ce eroare mi-a dat la pompa de injectie te pricepi?aveau tester dinala mare
  • nu ma pricep..incearca sa intrebi pe turbocip..
  • vezi ca exista o sectiune in care puteti veni cu codurile de eroare /
  • supapa egr am curatato si eu k am aceiasi probl cu pornirea la cald si tot lafel porneste...greu la cald
  • 1.9 tdi 110 cai din 1999 masina
  • se pare acum ca tot ghinionul se abate asupra mea
    Si anume acum am probleme cu pornirea in adevaratul sens al cuvantului
    Din aceasta dupamasa dupa o stationare de apx 1 ora cand dau sa pornesc masina nu a pornit, motorul a invartit dar in timp ce se invartea licarea becul de bujii, am oprit si am zis sa incerc din nou si masina a pornit normal fara probleme
    Am pornit si oprit de multe ori dar problema s-a mai repetat inca odata tot cu licarirea becului de bujii si la a doua a pornit bine
    a ma avut o ezitare cu licarirea becului dar a pornit
    problema e ca pe vag nu apare nici o eroare, am fost la un coleg care il are si nimic nimic, avansul e bun , injectoarele sunt ca si parametrii 0.04; -0.40; +0.30; 0.00
    acum incerc sa schimb cu cheia de rezerva sa vad dc nu cumva face probleme cheia dar chiar si fara cip eu stiu ca ar trebui sa porneasca si in urmatoarea secunda se opreste
    bafta
    Noutate de 5 minute
    dupa ce am last masina in parcare 30 min am mers cu rezerva sa vad dc porneste si masina a facut la fel tot nu a pornit din prima si licarea becul de bujii, iar la a doua cheie a pornit
    de nervi am pornit si porit de mai multe ori si deodata am vazut ca licarea becul de bujii si cand a pornit sa si oprit , iar urmatoarea a pornit bine
    care sa fie problema ca dc nu da erori de ce te poti lega
    mersi
  • Releul 109 > in instrumente si ECU sigur nu ai nici o eroare ?
  • valva shut off care face corp comun cu egr-ul sau releul 109, valva shut off face de obicei probleme la cald, poti sa misti de ea sa vezi cum se misca(usor sau greu)
  • salutari am si eu un SOT de 110 cai motor ASV din 2002 140mii km si imi porneste greu la rece i-am schimbat bujiile. senzor temperatura apa,releu de bujii, acu pe tester nu mai da nici un defect dar tot continua sa imi porneasca greu, nu stiu ce are nu stiu ce sa ii mai fac am fost la vreo 3 testere diferite si nu ii mai da nici un defect......app eu am pus un bec cu minusu la baterie si un fir pe fisa acolo unde duce la bujiile incandescente si becu nu se aprindea knd ii puneam contactu cum era si normal .el se aprindea dupa ce porneam motorul.si statea aprins vreo 35sec ceea ce mi se pare anormal.
  • * bogdan2000 ai avut dreptate releul 109 a fost de vina
    am fost harnic si cumparat releul 109 cu 75 de lei de la reprezentanta si in 5 minute un electrician a gasit defectul in releul meu pe care l-a si rezolvat, deci acum am doua relee unul de rezerva
    problema a fost o lipitura rece si misc area in placa a piciorului care trebuia sa dea plus, dc am inteles bine
    bafta
  • Trebuia doar sa ii refaci lipiturile celui de pe masina si scapai cu 75 de roni in buzunar.
  • salutari am si eu un SOT de 110 cai motor ASV din 2002 140mii km si imi porneste greu la rece i-am schimbat bujiile. senzor temperatura apa,releu de bujii, acu pe tester nu mai da nici un defect dar tot continua sa imi porneasca greu, nu stiu ce are nu stiu ce sa ii mai fac am fost la vreo 3 testere diferite si nu ii mai da nici un defect......app eu am pus un bec cu minusu la baterie si un fir pe fisa acolo unde duce la bujiile incandescente si becu nu se aprindea knd ii puneam contactu cum era si normal .el se aprindea dupa ce porneam motorul.si statea aprins vreo 35sec ceea ce mi se pare anormal. ce as putea sa ii fac poate sa ma ajute cineva k nu stiu ce sa ii mai fac.
  • dezmembrez octavia tour 1.9 tdi ALH
  • am o skoda octavia din 2001 motor 1.6 benzina, am cumparat maisna de 2 luni, am facut deja cu ea 1500 km, am patit de 2 ori s anu porneasca motorul la cheie. Interesant este ca de exemplu, merg cu ea prin oras, si cand o opresc nu porneste decat daca accelez putin.
    se poate un sfat?

    Multumesc
  • Diagnoza pe motor intai si vezi ce erori ai stocate.
  • salut am si eu doua probleme SOT 2002 110 cai asv 150.000km 1.imi porneste greu dimineata dupaia in restul zilei imi porneste bine .2 se mai intampla din cand in cand sa nu mai traga ,daca o opresc si o repornesc isi revine am pus testerul pe ea si mi-a dat actuatorul decat atat mi sa spus k are defect ,altceva pe tester cica nu ia mai dat.ms ( pe la egr se vede ca este plin cu ulei dar am miscat de tija si culiseaza ,si pana se incalzeste motorul de aude rola intinzatoare face ca un greiere aproximativ 10-15 min.daca tin de el nu se mai aude)poate ma puteti ajuta si pe mine ca nu mai stiu ce sa ii mai fac. inca o rugaminte imi spuneti si mie unde este pozitionat releul 109 sa ma uit la el poate e ala ca tot aud de releul 109 ms.
  • Nu e releul 109 cu probleme - daca era el , nu iti mai pornea masina deloc.
  • la diagnoza pe motor nu da nici o eroare....
    nici cei de la service nu stiu de ce nu porneste cateodata, nu da eroare nici un senzor nimic...
  • Atunci ai probleme pe alimentare !
  • fi mai explicit...
  • salut probleme cu pornirea poti sa le ai si cand pierde presiunea , si atunci este nevoie de taketi pneumatici
  • poate fi sonda lamda?? am facut itp-ul si mia zis ca sunt noxele putin cam mari....
    acum si masina este de 10 ani...
  • buna,
    am o skoda octavia 1,4 TSI si de ceva vreme la pornirea la cald da rateu-ri ciudate,cateva secunde 15 -20 dupa care totul e ok.am fost cu ea la reprezentanta fiind in garantie(12500 km)dar nimic.au puso pe tester si nimic cica nu au mai intalnit fenomenul.nu stiu ce sa fac si din acest motiv apelez la ajutorul vostru.dati-mi un sfat,multumesc
  • g3org3l ai gasit problema? am acelasi tip de motor si aceleasi 2 probleme
  • Va salut, am masina noua (Noua)Octavia Tour motor 1.6 pe benzina 102CP.
    In aceasta dimineata la -11grade nu a mai pornit deloc. Se aude un bazait cand dau la cheie si in rest liniste totala, electromotorul nu invarte nu se misca nimic. Bateria e vioaie nu-s probleme. Se simte mai mult decat se aude ca parca ar fi ceva infundat sau blocat.
    Sunt tare suparat am fost mereu adeptul masinilor la mana a doua si acum m-am prostit si mi-am luat masina noua cu mari sacrificii si uite ca nu e cu nimic mai breaza.
    Ceva idei daca s-ar putea ?!
  • daca e noua fuga la reprezentanta,esti in garantie nu?/
  • salut.in luna august undeva pe un drum de tara masina skoda 1.9tdi alh o aveam in trepta a3 a cind deodata sa turat la maxim ma lipit de scaun am simtit cum ara am verificat acceleratia dar pedala era in regula am introduso in treapta a5a si cu ajutorul frinei am reusit sa o opresc in aproximativ 15 secunde nu mam pierdut dar recunosc mam speriat.am intrebat un amic si mia zis sa verific nivelul uleiului dar era neschimbat .am mers siam facut distributia si mi-ua zis ca mu merge turbina si au reusit ei sa degripeze ei piesa respectiva dar mi-au aratat ca are un pic de joc in ax si ca va trebui sa o repar cit de curind.dupa ce au umblat la turbina am observat ca picura ulei undeva in partea dreapta fata deasupra rotii cred ca pe la intrecular si acum scade nivelul uleiului dar putin250 1500km masina are 210000 km reali.anul trecut cum au venit temperaturi de 0grade pun contactul 3 -4 secunde se stinge becul si rasucesc cheia dar comanda de invirtire amotorului oia dupa 2 3 4 secunde si porneste foarte gre si dupa ce a pornit scoate foarte mult fum alb .de ce porneste asa greu si de ce sa turat sinura?

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!