Suspensii
  • Salutari,

    Aproape de un an mi-am cumparat o minunata octavie si ma plimb intr-una cu ea.
    Din pacate ma plimb foarte mult prin Iasi si drumurile sunt groaznice.

    La recomandarile prietenilor am luat si pachetul de drumuri grele care are avantajele si dezavantajele lui.
    Problema mea e faptul ca masina arata ca o "caprita" (e prea inalta!) - mai ales pentru modelul sport si de asemeni fiecare denivelare din drum imi trece prin coloana vertebrala.

    As vrea sa o las mai jos si sa am suspensii mai moi, atat pentru confortul oaselor cat si pentru zgomot. Dupa numai un an aud zanganeli prin toate colturile. Mai e cineva cu acelasi sentiment?
    Puteti sa-mi faceti o recomandare eventual si o estimare de cost?

    PS: E vreun oras in tara asta unde aveti incredere in baietii de la service? (eu am fost dezamagit de service-ul din Neamt si din Iasi - dar poate e nevoie de o pila)
  • in Neamt e jale mare, cunosc foarte bine ce e aici la mine in curte, la Iasi nu ma pot pronunta. eu zic sa apelezi totusi la ei dar nu inainte de a consulta un service de calitate.
  • kopsha daca iti schimbi suspensile si dai jos inaltatoarele iti dai seama ce se va intampla nu ? in primul rand spargi bara.. la o bordura mai inalta...si 2 daca este mai joasa si cu o suspensie confort... o sa faca ca o barca... mai ales in curbe... si asa nu este prea stabila... daca mai pui si alea... Domane Fereste....parerea mea .. eu am tot la fel una... cam tot de un an... si la mine cam tot la fel scartie mai din toate.. .adica la usi ceva .... azi ma duc sa fac revizia ... si ii pun pe aia sa faca de toate.. ca doar masinuta este in garantie...sfatul meu este sa lasi pachetul ala .... la o groapa mai mare.... spargi si scut ... si bara... multe chestii sfatul meu ar fi sa o lasi asa... si eu m-am gandit sa o scot... dar mai merge si mama cu ea si tata... si nu prea as vrea sa schimb bara... numai bine..
  • acum fiecare cum crede, la treaba cu bara nu prea este adevarat pt, ca eu am suspensii sport, si am atins de multe ori cu ea si nu are nimic, treaba este ca simti gropile mult mai tare si trebuie sa ai obligatoriu scut de drumuri grele ca daca nu risti sa spargi baia de ulei, eu unul sunt multumit de suspensiile sport, in viraje jos palaria, poti sa vezi masina la tuning cu nr SB-80-BOL. Pt tineri este ok suspensii sport acum fiecare cum crede.
  • kopsha facem duminica o comparatie sa vezi la mine cum e sa te dai cu barca si sa te gandesti si tu cum e mai bine
  • dap....stiu ca la suspensiile sport simti orice pietricica,si am mai auzit ca suspensiile sport nu sunt pt drumurile noatre,in skimb paketul ala de drumuri grele e pt drumurile noastre ;) mai bine o lasi asa kopsha,sfatul meu si nu numai !
  • vad ca majoritatea recomanda sa nu schimb nimic. desi inaltatoarele alea ma deprima.
    dar ideea lui razvan e cea mai buna... ne consultam live la o cafea

    adevarul e ca in curbe sta foarte bine, inca n-am reusit sa derapez sau macar sa simt ca pierd controlul cu toate ca m-am chinuit - dar durerea mea cea mai mare e ca numeri pe degete drumurile din tara unde ai putea s-o frigi un pic mai tare, deci tind sa cred ca n-am avut ocazia.

    insa tot ma gandesc la suspensii hidraulice ce se pot ajusta pe inaltime si "rigiditate", a mai incercat cineva asa ceva?
  • nu stiu daca a mai incercat cineva asa ceva dar cu siguranta.. te costa .. mult.... daca ai cash ... dc nu ...
  • chiar nu am auzit pe la noi de asa suspensii decat pe masinile care vin de la mama lor asa.. ar trebui facuta o documentare ca e buna ideea
  • kopsha, masina ta are pachet drumuri grele ( PDG ) de fabrica, deci pachetul original nu vine cu inaltatoare ci cu alte telescoape, alte arcuri, din cite stiu eu.
    Hai sa admitem ca pe fata ai avea inaltatoare, dar pe spate in nici un caz, pt ca fabricantul nu face asa ceva.
    Deci daca vrei sa cobori masina, trebuie sa cumperi totul, adica alte telescoape, alte arcuri, alte opritoare de sarcina, asta pe spate, daca pe fata ai inaltatoare nu ramine decit sa le dai jos, daca nu are inaltatoare, trebuie sa cumperi exact ce trebuie sa cumperi pt spate.
    Alta problema este scutul de otel care vine mai jos cu 2 cm fata de cel de plastic, deci daca cobori masina, o sa lovesti cu scutul nonstop si este foarte deranjant, deci ar trebui si alt scut.
    Lumea nu stie cum sa faca sa inalte masinile, sa le protejeze si tu vrei s-o cobori.
    Toata afacerea te va costa minim 700 euro, asta daca ai inaltatoare pe fata, altfel sari binisor de 1000 euro.
  • Salutare. Eu mi-am dat comanda se suspensi de exemplu reglabile. Si eu am pachet drumuri grele. Intradevar pe fata sunt niste inaltatoare de 2 cm iar pe spate sunt arcuri si amortizoare mai lungi k m-am interesat chiar la dealer. Pe mine ma costa 400 de euro suspensile si apoi mi le reglez eu cum vreau si zic k ar merita investitia k arata super naspa cu PDG. Stiti cum e.... si sa arate bine si fara sacrifini nu prea mere.
  • si cum reglezi suspensiile de 400 de euro? tre sa scoti roata de fiecare data?
  • Si eu am PDG si nu mi se pare ca arata rau...singura problema care este si ma deranjeaza este aceea ca la fiecare hop/gropicica scartaie prin spate si nu stiu ce sa ii fac...in rest e Ok treaba...
  • cornelee! da detalii cu suspensiile alea... 400 EUR mi se pare super eftin daca sunt reglabile...
  • suspensile se regleaza cu o cheie speciala care ti-o trimit odata cu chitul de suspensi. suspensile sunt in jur de 510-520 de euro k akuma mi-a comunicat si mie suma exacta. akuma astept sa vina dak e pe saptamana viitoare si ssa vedem dak le gaseste akolo in austria
  • ps: la 400 sunt nereglabile si coboara masina cu 3.5 cm - 4 cm
  • sa stii ca sunt foarte interesat (si nu cred ca sunt singurul), te asteptam cu mai multe informatii despre rezultat

    succes
  • ok .....saptamana viitoare la sfarsit sper sa imi vina si sa le si montez si apoi fac si poze si le pun pe site si va spun si cum se comporta. Am gasit pana la urma cu 420 de euro reglabile :D
  • ps: 420 euro
  • cornel multumim pentru informatii si vezi ca poti edita orice comentariu al tau pentru a nu posta 2 comentarii consecutive
    cum se regleaza?
  • ms Razvan Iasi. acuma stiu cum se poate edita. Suspensile vin cu o cheie de reglare in set si pe amortizor ai un filet cae il strangi sau il ridici si asa se modeifica garda masini la sol.
  • si se poate face pe masina in parcare sau doar cand o pui pe elevator? e dementiala treaba daca se regleaza pur si simplu. dar cati cm se poate regla?
  • pai nu tre pe elevator . se lasa pe fata intre 3 si 6cm si pe spate intre 3.5 si 6.5 cm. sa fac poza la ele cand vin si o sa le pun pe forum si apoi la masina cum arata lasata . operatiunea o faci si in curte.
  • cornele au venit alea ? le-ai pus? asteptam detalii mai frate ca ne intereseaza si pe noi.
    dupa ce le montezi vreau sa te rog sa pui o poza cu pozitia maxima si cu pozitia minima in acelasi loc ca sa putem vedea diferenta. ms
  • Razvan Iasi vezi k am pus pe forum pozele cu ea lasata la maxim ......iar cu suspensia ridicata e ca la skoda octavia normala fara pdg. E alta masina sincer de cand am pua auapensia. Am reusit sa intr-o curba in care intram inainte pe la 100km/h maxim , akuma am intrat la prima proba la 130 km/h. A si cauciucuri foarte late si jante . Cauciucuri de 225 cu talon de 45 si jante de 17". E a si un cart masina akuma. Nu va vine sa credeti....nici mie nu mi-a venit sa cred dar dupa ce am montato am ramas foarte surprins. Sunt extraordinar de incantat de ea. Merita investitia. Cauta akolo la Skoda mea si vezi k am puse poze la id: Frentescu.
  • cat te-a ajuns in lei, cat a fost montajul si cum le reglezi? am vazut pozele. super tare faza.
  • au ajuns 18 mil si un pic cu tot cu transport si 2 bucsi la bara de torsiune k altfel nu merg puse si se regleaza ku o cheie care o primesti in set iar montajul eu l-am facut k ma ricep k doar am terminat scoala k mecanic :D
  • salutare ...fratilor am avut si eu pachetu de drumuri grele si lam schimbat cu niste suspensii sport formal k leam luat de pe ebay mau ajun 200 eur cu tot cu transport masina arata impecabil dar baia de ulei a fost deja de 2 ori schimbata cu toate ca am scutul de fier.se tine bine si pe asfalt dar no suntem in romania si nu stiu daca merita lasata masina
  • am reusit sa-mi dau jos inaltatoarele de pe masina mea care arata ca o caprita iar acum arata normal.
    dar ce credeti ca s-a intamplat a doua zi dupa ce le-am dat jos, am atins masca cand treceam o cale ferata.

    rezultatul e ca suspensiile sunt mai moi acum si adio stabilitate ca pe vremuri, dar e mai comod pentru drumurile noastre!

    as fi vrut sa o dau cu 2 cm si mai jos, dar mi-e teama ca nu mai ies cu ea in lume.

    pentru cei care sunt interesati:
    - pe fata aveam inaltatoare (2 cm) au fost date jos
    - pe spate am schimbat arcurile - diferenta era tot 2 cm
    - arcurile m-au costat 160 RON x 2
    - manopera 80 RON
  • succes pe rapele si drumurile forestiere din romania, pardon autostrazi. spor sa ai si cat mai putine gropi si damburi. din punctul meu de vedere alegerea pe care ai facut-o nu e prea inspirata.depinde pe unde mergi cu masina si cat o folosesti.
  • fratilor in concediu am luat o groapa zdravana si masina era fff incarcata 5 pers si portbagajul plin, acum mi se aude un zgomot in oala in dreapta spate. pacane asa cu ecou. ce poate fi ?
  • rulment ... amortizor ... !!!
  • la numai 2399 euroi poti comanda asha ceva http://www.axontuning.com/en/gas.html dc as dispune de bani mi as pune shi asha suspensii :), ti o poti inalta din buton cnd mergi la pescuit cu cca 20 cm, e ff tare faza shi s-o cobori cnd mergi pe A2 :)
  • Pt.tonny;misto sistemul asta de a o inalta pe buton;dar vad ca astia nu au reprezentanta in romania si firma e in cehia;comanzi piesele in cehia si ti le monteaza aici niste ghiolbani;pe deasupra si pretul e,, serios'',dar e ca lumea sa ai asa ceva.
  • fratilor am o problema, din cauza gropilor imi scartaie arcu din dreapta spate. m-am bagat sub ea si am tras eu de arc si scartaie
    celalat e fff fix, prima data l-am avut deplasat, si l-am pus la loc.
    ce trebuie sa ii fac, e posibil sa fie rupt arcu ? sau sa fie din nou deplasat ?
    ce trebuie sa ii fac sa nu mai sara ? HELP PLS!!!
  • @ursu: sunt departe de mecanica asa ca nu te pot sfatui

    @tonnywrk: prea scump pentru beneficiul adus, iar acum varianta lui cornel pare un compromis bun.

    @cornel-brasov: cu muuulta intarziere, revin cu subiectul suspensii: care e impresia ta dupa atatea luni de folosinta asupra suspensiilor "semi-reglabile"? esti multumit? ce te deranjeaza si ce-ti place cel mai mult...

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!