vreau o turbina mai mare decat cea de AXR... CARE ?
  • Am 140 CP din resoftare si am inteles ca mi-ar fi de folos turbina de pe un Leon ARL, 150 CP, in caz ca vreau si mai multi cai.
    Cineva a pus o turbina mai mare pe un motor identic si fara sa umble la altceva, dar cu o noua resoftare, a ajuns la 200 CP....
    Cine ma poate sfatui cum sa fac rost de restul de calutzi... ?
  • pai da prietene dar tu vrei 200 de cai cu acelas ambreiaj?
    si pentru 200 de cai mai ai nevoie si de injectoare marite
  • intreaba.l pe cipos,el e nenea cu turbinele,dar si pe colegul ce face resoftari si alte minuni..turbocip
  • deocamdata incep sa caut turbina....la fiecare modificare pe care am facut-o m-am izbit de aceeasi problema, lipsa informatiei temeinic documentate.....
    stiu ce modificari implica o putere de 200 CP, eu as incerca deocamdata sa ating acest numar de cai numai din Turbina si resoftare....cineva a reusit, am auzit.
    Vreau sa stiu daca mai am si alta alternativa in afara turbinei de pe Leon ARL .
    Multumesc !
  • vb lui costi rezista ambreiajul stok?si inject nu trb schimbate?
  • eu stiu pe cineva care a scos 200 de cai din alh-ul de 90 dar implica schimbari serioase si multi bani
  • xeramic vei avea nevoie si de injectoare
  • ..plus intercooler, ambreiaj, map de 3 bar.Nu i de la mine..am intrebat un baiat mai priceput!!
  • multumesc de sfaturi si stiu ca aveti perfecta dreptate.....
    ptr inceput as vrea sa schimb doar turbina si cu o noua resoftare, sa vad la cati cai ajunge....eu tind spre 200 si stiu ca sunt scumpi....
    voi cu ce ati incepe intai, cu injectoarele, cu ambreiajul sau cu turbina ?
    Ptr ca am ales sa incep cu turbina, ma gandesc sa ma sfatuiti pe care sa o aleg.
    Asadar, va astept cu un raspuns mai la obiect...
    Iertati daca nu sunt prea explicit....
  • Ar fi bine sa vb cu cineva in masura..ADICA CIPOS mai e aici turbocip..
  • cred ca am gasit solutia : schimb intai intercooler-ul si evacuarea si dupa ce voi adauga cca 10-15 cai ma orientez si la o turbina. asa voi avea costuri moderate si voi urca incet, incet spre cei 200 cai fara sa fiu nevoit sa scot sume imense din buzunar.....
    multumesc inca o data tututror !
  • si eu sunt interesat de pasii corecti care trebuie facuti, dar si de costuri. de asemenea, ma intereseaza daca aceste modificari afecteaza motorul.
  • Va pot ajuta ,daca doriti. Sunt cativa pasi de facut sper sa nu uit niciunul. Evacuare , Intercooler , filtru sport ( + admisie ) injectoare , turbina , soft. ... pe un ATD Golf 4 , 181cp
  • raschi4u- vreau sa stii ca mai intai trebuie sa pregatesti masina sa poata sta si pe sosea cu asa multi cai. Eu am deja pe fata discuri de 288mm, fuzeta si suspensie de golf 4 GTI 180 CP, bara stabilizatoare tot de GTI, pe spate amortizoare sport, dicuri ventilate si perforate de 256 cu etriere sport de pe audi TT 4x4,placute frana pentru temperatura fata si spate, jante late de 7,5 cu ET 25, pe 16.
    Fara sa "ancorezi" macar asa masina, nu te grabi la resoftare sau la mai multi cai....
  • e bine de stiut.
  • Bai fratilor da unde alergati asa? Are vreunu pista propie?
  • nu alergam nicaieri, doar asa cand e nevoie.... nu-mi place sa ma rog de ea sa depaseasca un Logan resoftat, ca mor de ciuda....daca tot suntem pasionati !
  • Asta cu loganul e chiar rusinică :D
  • nu stiu daca e rusinica. pana la urma e masina nationala (sau a francezilor). am facut in ultima perioada multe drumuri bistrita - bucuresti, distanta aproximativa 470 km. am intalnit dacia MCV motor 1.5 dci care mi-au dat ceata. am octavia 2, 1.9, 105 CP si ma deplasam cu 140 km/h, cred ca MCV-ul avea 160-170 km/h si depasirile le facea mult mai usor. asa ca... sa ne mandrim si cu simbolul DACIA
  • Eu am patit o cu un duster,4x4 110 cp,se tinea bine dupa mine..
  • Iti recomand sa schimbi si sistemul de franare cu ceva bun , daca doresti sa ajungi la puterea asta (200Cp) - altfel , o sa iti "iei viteza" - dar mai trebuie sa te si opresti :)
  • Multumesc de sfat, dar am facut schimbari majore.
    La ce te referi concret ? Pompa ...conducte ?
  • Daca iti pui o turbina de ASZ si iti intaresti ambreiajul ajungi cam la 170 cai fara alta modificare. Dar e recomandat sa faci ceva si in privinta franelor.
  • Am scris mai sus si poate n-ati fost atenti. pe fatza discuri de 288 iar pe spate discuri de 256 ventilate si perforate, etriere de RS, PLACUTZE de temperatura si SLAVA Domnului am alte frane fatza de ce a fost stock.
    dati-mi alte recomandari.
  • Ce schimbari majore ai facut ?

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!