Atentie montare bara fata!
  • Am propus acest topic deoare nu ar trebui sa mai pateasca cineva ce mi s-a intamplat mie!
    Anul trecut am mers sa-mi vopsesc bara din fata, avea cateva exfoliatii in partea de jos, si cred ca cei din service cand au montat-o au miscat gura de admisie a aerului catre intercooler si nu se mai prindea sub radiator ci undeva la baza lui pe celule!
    Vineri a trebuit sa-mi schimb radiatorul intercooler deoarece marginea acelei guri de admisie a presat in celulele alea pana le-a spart, paguba peste 800 lei!
    Nu s-ar fi intamplat daca acei mecanici erau mai atenti. Asa se intampla mai peste tot, mecanicii sunt neatenti si fac treaba in mare sictir!
  • norocul lor ca nu prea ai cum demonstra ca e facuta de ei si nici nu ai vazut sau nu aveai cum sa-ti dai seama dupa eveniment!
  • Asa e, dar paguba tot la mine ramane!
  • Mie nu mi`au prins scutu de jos bine cand am avut radiatoru si bara sparta (canalizarile fara capac :( ), si bineinteles a cazut la mine scutu, nu la tata :).
  • poi daca gresesc de ce nu i-ai pus sa plateasca. eu am luat o alta marca de la un reprezentant din romania. cand am primit masina avea 100 km pentru ca cei de la reprezentanta s-au dus cu ea la rar si vama pe roti. am facut reclamatie la fabrica la stutgart si de acolo reclamatia a ajuns la sediul mare din romania iar de acolo a venit la directorul reprezentantei din cluj. am fost chemat acolo si am primit revizii gratuite de 500 euro si acces liber in service de cate ori am nevoie. la inceput am refuzat si au insistat aproape 2 ore pana m-au convins. le-am spus si la cei de la skoda din cluj cand am luat masina, ca la orice vizita pe care o fac in service la ei, eu bag masina in atelier si nu ma misc de langa ea pana nu e gata. nu le-a convenit dar nu au de ales ca e dreptul meu. au zis ca trebuiesa imi faca o scurta protectie a munci si e ok. daca nu ne gandim noi la masina noastra ei nu o vor face sigur. macar cei de la cluj au recunoscur ca au avut angajeti care demontau piese din masinile in garantie care ajungeau in atelier si le vindeau la cei ce nu mai aveau garantie.
  • Am mai auzit faza cu luatul pieselor dupa masina, oricum fum fara foc nu iese si daca trebuie sa lasi masina mai mult de o zi in service nu prea ai cum sa o monitorizezi!

    Si ca sa continui povestea cu bara...a mai fost vopsita odata tot la firma respectiva(nu reprezentanta Skoda) si la 50 m dupa ce am iesit pe poarta service-ului, aparatoarea de plastic de sub bara nu a fost prinsa bine si s-a agatat in asfat. Ce s-a intamplat...? S-a dat aparatoarea peste cap, a smuls aparatoarea de noroi de sub aripa si a rupt bara! Nu cred ca va imaginati ce nervi aveam, platisem cu bani din buzunarul meu...!Mi-au schimbat piesele atunci nu au avut ce face si parca in dusmanie dupa aceia s-a spart si radiatorul intercooler!
  • din cauza asta nu vreau sa ajung in service dupa ce iese din garantie! asa ca ai sa facem rost de scheme, documentatii, etc
  • pe aceasta cale solicit manualul de reparatie SOT daca cineva poate sa faca rost de el!
  • baieti ! iti dau voie cei de la reprezenta sa stai langa masinuta ?! eu asta am de gand sa fac la urmatoarea revizie
  • am vazut oameni care ramaneau la intrare dar nu m-a interesat.. m-am dus si am stat langa masina! depinde acum de orasul unde te duci!
  • la porsche bucuresti...exclus sa stai langa ei, te arunca afara cu totul...
  • in iasi te lasa sa stai linga masina la reprezentanta ....
  • ca tot veni vorba de bara fatza...am shi eu nevoie de una:D 0746482806
  • Apropo de bara. Am pus o poza la...Octavia mea....se poate repara sau tre sa o skimb?
  • Daca nu este crapata, repar-o. Din poza insa pare cam rau busita.
  • daca nu ai casco iti dau eu o bara balanel... ;) boy_devil_2000 id de mess da-mi add sa vorbim ;)
  • Mi se pare normal sa dai si numele service-ului la care ai facut reparatia. Nu cred ca poate fi considerata antireclama o situatie care s-a intamplat si vinovatii nu cred ca-i stabilim aici pe forum.
  • Apropo de problema cu intercoolerul...e o problema cunoscuta de toti mecanicii de la reprezentantele SKODA. Rama de plastic care ghideaza aerul spre intercooler... are o margine care se sprijina direct pe intecooler...iar vibratiile motorului diesel produc o uzura care incet incet se mareste ...ducand in final la perforarea intercoolerului.
    Treaba se rezolva elegant...daca se da jos bara si se taie marginea de plastic cu un cutit sau cutter. Eu am schimbat doua intercoolere in cca 180 de mii de km. Dupa ce am efectuat operatia de mai sus intercoolerul nu a mai patit nimic...iar acum am 238.000 km.

    Spor la treaba. Dan P. - skodatuning .

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!