My baby.. lovita :((, cum se schimba, ce schimba, chituiesc....
  • my baby are 11000 km, shi azi ((: ... off off o tanti a dat in ea, shi i-a indoit portierele shi pragul, nu shtiu cum se proce deaza, chituiesc sau schimba portierele, mentionez ca am casco, dar pragul e shi el lovit, asta se schimba sau se chituieste :(
  • depinde de ce vrei tu! portiera se inlocuieste iar pragul ilpot schimba sau il pot repara doar! tu alegi! daca il schimba iti taie masina ca sa il inlocuiasca! eu am preferat sa indrept aripa dreapta spate decat sa o tai!
  • cel mai bine pt tine e sa obtii piesele noi si sa schimbi pe cele vechi...daca se vor indrepta automat o sa intre chit si nu prea e indicat...pragul se debutoneza frumos si se schimba...deci daca poti obtine de la casco piesele noi nu ezita sa le schimbi...
  • am inteles, multam pt sfaturi, am m-ai auzit ca ti se schimba piesele ca e casco (eu dc am trecut de la dacie la sot shi cnd ma lovea cineva mi se explica sa m-ai trag cateva ciocane ca saschimbe tabla nu sa o chituiasca
  • avarii: portiera stanga fata e varza (asta cred ca mi o schimba), portiera stanga spate e julita, cu asta cum se procedeaza?? , ii m-ai trag 2 ciocane???, are o dunga juma de cm in interior, shi cel m-ai tare ma necajeste pragul asta e infundat 3 cm , aripa spate e luata doar vopseaua, shi bara spate julita, aa m-ai e shi capacul de la roata zgariat :)) dar cred ca pasta l-a omis politaiul cnd le scris, cu pragul nu stiu spunea un frate de al meu m-ai sus ca l taie shi nu as vrea sudura pe ea, un frate m-ai sus ca se debutoneaza adica??, shi cnd il butoneaza la loc cu ce o face? cu aparat de sudura ca dc baga aparatul prefer sa l indrepte dc pot shi sa i puna neste chit, astept pareri de la fratii care au m-ai fost loviti ca inca nu m-am dus la casco, am timp de meditat pana luni, multumesc frumos pt cei care m-au ajutat shi o sa ma ajute
  • este un aparat de sudura special, se sudeaza cu argon daca nu ma insel...operatia consta in prinderea lui in puncte si in linie continua acolo unde este cazul...zilele trecute am asistat la inlocuirea unui prag de fabia...oricum maine seara cand ajung aks o sa-l intreb pe tata cum sta treaba cu chestia asta ;)
  • ms , astept
  • tonnywrk, eu zic sa-i lasi pe baietii de la service sa-si faca datoria... indiferent ca o sa trebuiasca sa puna niste puncte de sudura pe ici pe colo, daca-i musai, cu placere.... eventual sa stai pe langa tinichigiu sa-l motivezi un pic sa-si faca treaba foarte bine.... si in cazul asta, zic ca nu o sa ai probleme....gandeste-te ca ai si garantia pe coroziunea tablei... nu stiu exact cat, dar ultima oara cand am citit ofertele era 10 ani.... si daca ei fac o lucrare, tre sa dea garantie pe acea lucrare.... ma gandesc ca nu o sa fie probleme.... si imi pare rau pentru necazul tau, dar aceste lucruri sunt inevitabile intr-o tara agitata ca Romania cu soferi agitati si nervi la maxim... Bafta
  • m-am conformat sa traiti :)
  • eh, nici chiar asa, ca n-am fost, nu sunt si nici nu voi fi cadru militar :D ... era un sfat prietenesc... sau cum as proceda eu...
  • la tabla infundata dar fara taieturi sau cute se sudeaza niste tije din metal iar cu ceva de genu pocknit se trage pana ajunge iar la forma initiala problema este de meserias ca dupa asta pune putin flexul si slefuieste dupa care se trage un strat superficial de chit peste asta vine un alt chit dat la pistol ptr a vedea defectele dupa asta se da cu vpsea lac si gata este ca noua .cautal pe mosu care lucreaza ca ca tre sa bea si el o cafea si sa bage un kentan .de obicei piese noi accepta usor alianzu dar ca sa vedeti ca am evoluat politica la skoda service este urm. se vopseste elementul in totalitate iar ca sa nu munceasca unul in zadar se solicita piesa noua , iar tu cand semnezi dosarul cu iesirea masinii din service daca nu esti multumit au ei probleme .
  • apropos razvan stie cel mai bine ca iam vazut masina in service la vopsit (vai galbioara lui si se vedea stikeru cu fan din strada:)
  • am avut de 2 ori spoilerul spate la vopsit! prima oara a fost facut cam la batjocura si incepea sa se decojeasca vopseaua! era inlocuit! cand ma duceam la reprezentanta sa le arat masina m-a busit altu in aripa dreapta spate si ma rezolvat de aripa si bara spate! le-am indreptat si vopsit tot la ei! acum astept sa treaca o luna de cand a fost vopsita sa pot sa o duc la spalatorie cu turbojetul ca imi e frica sa nu sara iar vopeaua!
    oricum a trebuit sa ma duc sa vad cum e masina si sa ii sun dar a stat doar o saptamana la ei! singura saptamana! sper sa nu mai ajung la cei din service!
  • deci in principiu pt portiera care e julita trebe sa i mai trag ciocane ca sa o inlocuiasca???
  • daca ai sangele asta in tine.....dai un ciocan mai sanatos si ai portiera noua ;)
  • si grija cu ce ii dai sa nu-si dea seama cei de la asigurari ca poti avea probleme serioase daca te acuza de fals!
  • nu am avut sange sa dau in ea shi constatatorul de la casco ASTRA a zis ca doar se repara :(, ceva bolduri cu sudura .. beah, acu nu stiu unde sa o repar, la o reprezentanta skoda??, dar e departe sau un service agreat de casco???
  • acum dealerul meu mi a spus prin telefon ca mashina este in garantie shi trebuie musai la orice reprezentanta skoda
  • mergi acolo, daca o dau in bara ai pe cine lua de cap. succes la service, sunt si oameni de calitate nu numai parciuri.
  • mi- a crapat parbrizul
  • tony nu prea ai de ales! dar incearca sa vorbesti cu baietii de la tinichigerie cum sa faci sa o repare mai repede! sa vezi cum intri peste rand cumva sa nu te programeze peste 2-3 luni ca ar fi neplacut! romanu trebuie inpins oleaca sa faca treaba deci vezi cum te intelegi cu ei! mai degraba cu ei decat cu aia mai mari! parerea mea!
  • zero.... asa de repede ti-a crapat parbrizul????? .... uou... nu pot sa cred.... cum s-a intamplat?
  • si sot meu combi saptamana trecuta i-a crapat parbrizul,si abia i-a expirat numerele rosii ;)) nu-i bai,bine ca exista casco ;)
  • am avut de a face cu o puslama la casco, astia nu vor de cat sa scoata cat mai putini bai pe reparatie, ... dupe ce mi a facut poze un meserias a constatat ca usha din spate nu se inchide bine3 shi ramane un deget spatiu sus, am rabufnit la ala la casco shi ramane sa i ma i faca neste poze,, am sunat la m-ai multe reprezentante skoda shi unul m-a convins cica dupa ce o vopseste mi o da shi cu polish... buna treaba, dar cel de la casco mi a sugerat ca ma tiin mult ca vor banii imediat,,, totusi m-am decis chiar dc ma tin cu mashina m-ai mult ma voi duce la o reprezentanta(cei de acolo mi au spus ca li se pare celor de la casco ca e ora de manopera m ai scumpa) mi se rupe kit ca o sa ma coste reintregirea casco m-ai mult dar vreau o treaba de calitate ce draq mashina are doar 10000 km shi vreau o treaba ca lumea. PS. o sa va tin la curent cum decurge
  • da o pietricica de la un tir si ............... acuma crapatura creste
  • frate se tin belelele lant, am facut o tura pana n PH ca aveam ceva de rezolvat and cnd m-am intors cu gand sa trec pe la o reprezentanta pt beleaua cu lovitura shi nu s de unde draq mi a sarit o pietricica in parbriz, din cate spun m-ai sus baietii ma astept sa crape :(((, iar alt drum alta distractie
  • asta e tarisoara noastra, ar trebui masini blindate
  • sau cu hublouri... :)))) ... mai, da` chiar asa de sensibil sa fie parbrizul? hmmmm.... interesant...
  • pentru zero : vezi ca exista "clinica de parbrize " - daca e o crapatura mica o opreste si nu se mai "duce" ! Nu stiu din ce localitate esti dar poate gasesti o astfel de clinica. Eu am avut un opel care n-avea casco si cand i-am crapat parbrizul l-am lipit si a stat asa ce putin un an - pana l-am vandut.
  • tonnywrk : daca politaiul ti-a scris pe autorizatia de reparatie portiera spate JULITA si nu INFUNDATA nu mai poti sa-i tragi nici un ciocan ca o incurci cu cei de la asigurari. Daca vrei sa repari masina cu banii firmei de asigurari tre sa mergi la servisurile agreate de ei !!!! Dar fiind si in garantie automat tre sa mergi la reprezentanta. Acolo ...cand baietii lucreaza si desfac piesele ... daca constata ca o anume piesa tre inlocuita - chiar daca inspectorul de daune a scris pe nota de constatare "reparatie" - se poate face o reconstatare si serviceul sa inlocuiasca piesa respectiva cu acordul inspectorului de daune. Si aici intervine ceea ce inseamna firma "buna" de asigurari sau nu. Nu numai pretul unei asig. CASCO conteaza ...sa fie cat mai mic ... ci si felul in care se rezolva daunele !!!!!!!!!!!! Societatile de asigurare mai ....sarace.... se zgarcesc si la ultimul leu .....asa ca prima de asigurare CASCO e mai mica ....dar si serviciile sunt pe masura. Succese cu reparatia si multa rabdare iti doresc.
  • Offtopic
    @CUMNATU :"asta e tarisoara noastra, ar trebui masini blindate" ahahahahha :))))
  • pt Daneza: mersi pt sfat, din fericire am casco si sper sa rezolv problema saptamana asta. maine sper sa ajung si pe la Omniasig.
  • Nu cred ca parbrizul este slab, ci pietricelele sunt tari si depinde cum loveste piatra parbrizul..... Inainte am avut o Dacia de vrei 15 ani, am luat pietre in parbriz dar a crapat putin numai in locul impactului. Nu cred ca parbrizul de la Dacia este mai valabila ca si la SOT, am avut noroc si nu am luat piatra in asa fel sa produca o fisura in parbriz.
  • @ zero, problema este ca la dacie parbrizul se monteaza pe cheder si deci are unde sa ,, lucreze,, pe cand la SOT parbrizul este lipit si numai are asa mobilitate, si deci, in consecinta, daca ei o pietricica, acolo apar niste forte care fac sa se fisureze, multumim pentru gropile din asfalt!
  • mersi meteor man pt explicatii. la chestia asta nu m-am gandit.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!