Chip Tuning | OBD Tuning | Flash Tuning
  • pai si turbina care o ai in prezent tot Garret este.

    este o idee buna schimbatul turbinei, dar cu aceasta trebuie sa-i pui un soft pe masura si, daca e cazul, injectoare marite.

    poate va trebui sa schimbi apoi si ambreiajul, cu unul mai puternic, cel original nefacand fata noului si mai mare cuplu.
  • ...si o data cu turbina si intercoolerul...

    dar daca vrei ceva mai ieftin eu iti recomand sa ramai doar la remapare, eu am mers doar cu remapare (de la 90 la aprox 16cp) 60000km fara absolut nici o problema ( dupa acesti 60mii am inceput cu alte modificari)
  • am si eu o skoda tour din 2007 101 cai....98 000 km...unde gasesc sami pun si eu chip.....as vrea 131 de cai...dar ceva sigur...nu incepatori pls help
  • Spune de unde esti ca sa stim ce-ti recomandam.
  • bn64and : "ambreiajul mai puternic" ce marca ar putea fi ?
  • scuze, dar sincer sa-ti spun, nu stiu.
  • sunt din judetul hunedoara..orasul petrosani
    stiti ceva in aprop[iere bun?
  • Stiu in Timisoara.
  • deva nimik?
  • ca "ambreiaj mai puternic" recomand sachs sau spec, si in general costa mai putin decat unul kit ambreiaj stoc
  • "Leahu" este un baiat in Simeria care face asa ceva si lucreaza chiar foarte bine.
  • si pt 1.6 102 CP? Ce recomandati pt o crestere a cp si la un pret bun?
  • eu zic sa incepi cu un filtru sport pentru cum se aude macar.
  • La praful asta d la noi ..
  • Pentru Leahu:

    HUNEDOARA
    Localitea : Sebes
    S.C. ALTUNING S.R.L.
    STR.M.KOGALNICEANU NR 20
    TEL : 0741.674.190
    www.altuning.ro
  • :)))) Sebes e in judetul Alba ;) dar nu e asa departe asa ca poate face Leahu un drum pana acolo, numai bine are posibilitatea sa o testeze la drum dupa ce o "prepara"


    RESPECTE !!!
  • roberto69 stii pe cineva din Constanta care face resoftari... ? dar sa fie profesionist...
  • Acum ca sa fiu sincer eu am facut lucrarea in Timisoara la Jeff, un tip de exceptie. In Constanta ar fi cineva , insa nu-mi amintesc numele. Maine aflu si iti spun.
    Recomandarea mea ar fi sa o faci totusi in Bucuresti, sunt mai profesionisti si nici nu e departe.
  • corect !alexitul,ai nr meu de tel.(ne-am intalnit la carefour)suna-ma si te pun in leg cu bucurestiul
  • Chiar blow off-ul ajuta dieselul la ceva.. sau nu!??! ma refer la cai/cuplu
  • Ajuta la distrugerea turbinei.
  • :)):))

    aha am inteles... adik...cum:))))

    deci sa inteleg ca nu e bun....
  • Nu este recomandat la TDi-uri, desi vei gasi producatori care vor spune ca nu sunt probleme. In afara de sunetul specific nu are nici o utilitate in cazul diesel-urilor. Daca vorbim de turbo benzinare, alta poveste......
  • cei de la OBD tuning.ro au reducere de iarna la 200 de euro pentru octavia tour.
  • adica cit e reducerea?
  • si din cat am vazut nu zice nimic de motoarele AXR de 101 cp
    eu sint de parere ca tot TCM TURBO sint mai buni(tcmturbo.ro)eu am de un an de la ei si nu am avut probleme
  • eu am spus doar de reducerea de iarna
  • am schimbat si eu softul la tcm si sunt f multumit, nu vreau sa fac reclama, e doar parerea mea. masina si suna altfel, la turatii mici nu se mai simte zgomotul de diesel. cat despre cum merge, e chiar alta masina, diferenta de cuplu e foarte mare. motorul de 101 ajunge la max 128, insa diferenta de cuplu e enorma, si cum motorul dezvolta cuplu.... chiar merge
  • Va salut pe toti!!! Am si eu nelamurire ca orice necunoscator ,am cumparat o Skoda Fabia 1,9 TDI /74 KV din 2002 si pe bordul acesteia in partea stanga am un ceas care indica presiunea in BARI la ce? nu as putea sa va spun ..am citit de cip tunig pe aici prin forum si banuiesc ca e si a mea cu cip ,problema mare e ca nu stiu ce fel de cip este si ce daune provoaca acest cip ,daca apas pedala de acceleratie in podea indiferent de treapta de viteza care este te pune "in scaun "cum se zice si acel ceas creste de la pozitia 0 la .....1,5 depinde cat de tare o calci si vibreaza ...rugamintea mea daca este cineva care a mai intalnit asa ceva il rog sa imi explice ce fel de cip este si ce dauneaza el la motor ,cutie de viteze ...etc Va multumesc anticipat si totodata va urez ,,La Multi Ani!! ''si Sarbatori fericite alaturi de cei dragi.
  • acel ceas banuiesc ca e de le Turbina. dar ce fel de chip ai nu iti poate nimeni spune pe de rost. trebuie sa vezi daca ai vreo cutiutza pe sub capota care sa fie legata la motor. daca nu e posibil sa ai resoftare. La multi ani!
  • In mod sigur este un indicator al presiunii din turbina insa nu am mai auzit pana acum ca Fabia sa-l aiba in dotare, fiind prezent in special pe masiniile italiene.
  • se monteaza pe stalp after-market
  • un amic cu o SOT si-a dus masina de la 90 cp la 131 din resoftare, la skoda cica... acum stau si ma intreb, e posibil sau vorbeste omul aiurea ? am uitat sa zic ca tatal baiatului e sef de service la repr. skoda din iasi.
  • boy_Devil din propria experienta iti spun ca nu minte acum nu pot sa iti spun sigur daca are chiar 131 dar sa stii ca dezvolta ,cum am spus eu mai sus te aseaza in scaun si in cateva secunde ai suta la ora fara sa aberez de aia intrebam daca nu afecteaza turbo suflanta ,motoru sau cutia de viteze...
  • da mi se pare prea mult sa-i dea 41 cp din resoftare. vreau si eu detalii si daca poate sa zica un si cat i-a costa pe altii
  • pai.... lui cica i-a pus softul de la SOT 1.9 tdi de 131 de CP si l-a costat 200 de euro... ce m-a surprins in mod placut, ca i-a scazut si consumul :)
  • Cum ********* sa pui softu pe un tdi clasic ,de pe un tdi cu pompa injector. Nu mai credeti toti **********...Alh merge maxim cam 125 prin resoftare. Si de unde stie el ca are 131 cp, doar ca la mintit ca i-a pus softu de la 1,9 tdi 131 cp ? Trezireeaaa
  • nu am auzit resoftare sa duca peste 116 de la 90 de cp fara alte modificari
  • eu am zis din start ca nu il cred, Scofield a zis sa ii d-au crezare omului... in fine.... poate il conving pe tip sa fac un Dyno test, revin cu rezultate....cred
  • cei drept nu am citit cu atentie cati cp are :( adik ca e pe clasic eu ma gandeam la masina mea :D ca e de 101 cp imi cer scuze ca am dus in eroare
  • Am remapare facuta la 28000,acuma am 100000 si nu am avut nici o problema.La http://www.powerchip.ro/.
  • @Jasson cand o sa mai postezi ceva nu mai folosi cuvinte care nu sunt potrivite pe un forum!!! Aici un asemenea limbaj nu este agreat de nimeni!!!
  • Ok, ai si tu dreptate...
  • Buna!
    M-am uitat si eu la firmele de care tot amintiti si am observat unele diferente:
    cei de la powerchip.ro: 1.9 TDI PD 74 KW / 100 HP 240 Nm --> 96 KW / 131 HP 300 Nm
    cei de la obdtuning.ro: 74 kW / 100 CP 240 Nm la 1900 rpm --> 96 kW / 130 CP 290 Nm la 1900 rpm
    cei de la altuning.ro: max.output HP/KW at 4000 min-1 100--> max.output HP/KW at 4100 min-1 130
    max.torque Nm at 1800 min-1 240 --> max.torque Nm at 1710 min-1 319
    dimsport e una si aceeasi cu obdtuning

    iar cei de la tcmturbo.ro (pe noua pagina nu au preturi).....dar dupa cum zice antonio mai pe la inceput a ajuns la 126 CP si un cuplu de 300 Nm

    alte firme cu nume mai putin cunoscute se lauda ca ajung la 135 CP (no commnent)

    In concluzie:
    la acelasi motor se obtin puteri si cupluri diferite:
    powerchip.ro scoate 131 cp si cuplu de 300 Nm iar obdtuning.ro(dimsport.ro) si altuning.ro la 130 cp scot cuplu de 290 Nm respectiv 319Nm (intre ultimele doua e o diferenta de 29 Nm) ???
    Diferentele mi se par semnificative.
    tcmturbo.ro in schimb la cuplu de 300 Nm dau o putere de 126 CP !!!. Antonio spune ca cei de la tcmturbo au pus o varianta SAFE.

    Prin urmare .... care e varianta "SAFE" pt 1.9 TDI PD 74 KW/101 CP AXR ???
  • Berry ,la tcmturbo am avut prima data 25 cp peste 101 ai ei iar dupa revizia de 15000 am vrut mai mult (tot la ei) si mi-au pus de 35 cp peste cei 101 deci 135 si 310 n/m cuplu la 1900 si am cerut sa-mi intinda cuplul mai sus de 2400 ture si se poate,au urcat cu cuplul pana la 3000 ture (deci de la 1900-3000)iar resoftare se putea face si de 150 cp dar mi-a spus ca este periculos pentru ambreiaj si ca pica in 2 ani,si asta gratuit adica m-am dus inainte de revizia de 15000 km la ei si mi-au rescris softul original al masinii sa nu am probleme la garantie,iar dupa revizie am vrut mai multa putere.intradevar cica varianta de 125 cp(sau 126 ca am vazut pareri diferite la 74 kw ar fi 100 de cp) este safe,dar si cea de 135 cp daca nu o omori cu plecari si demarage aiurea nu dauneaza...(si cu 101 cp distrugi ambreiaju sau turbina daca iti bati joc de masina) Oricum,am aproape 26000 km si merge super.. tre sa ai grija cand bagi piciorul in ea cand e ud pe jos ca pierde repede aderenta cu asfaltul si am 205/65/15 michelin pilot alpin
  • tcmturbo face intr-adevar varianta SAFE la 126cp, insa diferenta de cuplu e f mare, parca e alta masina. Antonio, sunt convins ca la 135 merge si mai bine :)
  • Citind cam tot ce s-a postat imi fac curaj si va deranjez cu niste intrebari
    Prima intrebare:
    ..."se duce ambreiaju daca ii dai in gat"...
    voi cum faceti cu plecatu de la semafor?forfecarea cum scrie in carte si pui masina in miscare pe la 1100 rpm
    saut turati pana la 2000-2500 rpm si eliberati ambreiajul?
    eu personal fac prima varianta, nu-mi spuneti ca daca vrei sa-i dai "span" tre sa o turezi, eu am diesel 101 cp axr, si cum o simt ca si-a luat avant ii dau pedala. eu cred ca e mai bine pt masina daca fac asa si nu varianta cu eliberarea brusca a ambriajului(nu se toceste dicul - corect?)
    cu un stil de condus ca asta cat m-ar tine ambreiajul? 100.000 km-200.000km va rog lamuriti-ma...
    nu am facut niciodata o manevra de genul, cum faceam pesaracutza dacie 1310, turat pana la 3500- si dat blana drumu la ambreiaj, voi faceti d-astea(pt cei mai vitezomani intreb)
    intr-un fel mi-e si frica sa incerc sa nu stric ceva (numai eu stiu cat am tras pt masina asta)
    A doua intrebare
    consider o varianta echilibrata, pt motorul asta, o valoare de 130-131 cp si un cuplu in jur de 290-310 nm.
    cu stilul meu de condus(batranel sa zic, desi am 21 de ani) ar crapa ambreiajul asa repede, ca daca fac asta cu remapare acum la 86000km, la cel mult 150.000 km il schimb direct pe domnul ambreiaj, sa nu am surprize nu de alta.
    la drum lung ii dau si 4000 rpm, pt turbina, nu merg la consum, ii dau si in oras(desi cu a2-a la 4000 am 80 si e cam peste limita:)
    nu ma intelegeti gresit, ii dau si eu talpa, dar cand sunt in cuplu, nu la plecare de pe loc sau mai stiu eu ce, ca nu sunt la raliu(presupun ca asa nu se poate pune problema unei uzuri premature a discului de ambreiaj)
    IN CONCLUZIE, CU ACEST STIL DE CONDUS, AR TREBUI SA IMI FAC PRBOBLEME IN CAZUL UNEI EVENTUALE REMAPARI
  • am dat in mufa ffffff des...4500 rpm...la 109000 km mio crapat discul in 3 bucati....so futut volanta...50 kk te costa afacerea
  • in concluzie ,pt.1,6 -102cp ,inafara de filtru sport se poate cipui motorul sau nu ?cine stie si cam cat castigi si daca se merita , asta insemnand din experienta proprie!

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!