Chip Tuning | OBD Tuning | Flash Tuning
  • si una si alta care expira prima si s-a dus garantia .......si o intrebare pt. tine ..ce bec s-a aprins in bord pt. care ai fost la skoda ?
  • apropo unde ai auzit ca o turbina la 1, 9 tdi e numai 500 euro? eu am dat 33 mil si 4 mil montajul..la reprezentanta insa am intrebat si in alte parti si era in jur de o mie euro.. pretul..
  • pe la mine prin parti ( urziceni , ialomita) o turbina este 26mil, despre montaj nu stiu
  • Eu toate masinile le-am avut chipuite. Octavia 4x4 de 90 CP are acum 120 CP si eu am facut cu ea 50.000 km inainte sa o vand si masina merge si acuma impecabil si are aproape 200.000 km . Cel caruia i-am vandut-o nu a avut nici cea mai mica problema. Octavia de acuma e tot 4x4 avea 101 CP iar cu chip 130 CP. Inainte nu trecea de 170-180 km/h si ma batea Solentza la demaraj. Acum se opreste la 220km/h iar de demaraj nu are rost sa va mai zic. Am vazut la BV Octavia de 110 CP dusa pana la 145 CP si masina avea 286.000 KM si motorul mergea impecabil . Daca nu o fortezi cu motorul rece , ii schimbi uleiul si filtrele la timp si mai ales nu opresti motorul imediat dupa ce i-ai dat jaruri (sa apuce si turbina sa se raceasca un pic) eu nu am auzit de probleme cu diesel chipuit. La BV dureaza 1 ora sa-ti faca chipul si se simte diferenta de cand pleci de pe loc , nu se pun pachete de tigari la motor :))
  • sunt nou pe forum si ma intereseaza subiectul ..
    zilele trecute am fost la revizia de 30.000 si unul dintre baietii de la skoda mi-a zis ca imi face chip cu 150 de euro ... cea ce mi se pare mai mult decat ok ...
    cred ca pe saptamana viitoare o sa le fac o vizita !
    o sa revin cu comentarii ;)
  • din ce oras esti? eram curios in iasi nu fac astia asa ceva la reprezentanta mai ales!
  • Salutare.
    In primul rand, nu puneti chip, mai ales cei cu garantie. mergeti pe remapare.
    Insertul de chip se vede cu ochiul liber, remaparea, nu. adica se simte mai mult :)
    un service nu poate demonstra ca ai remapare decat cu un test pe dyno, test care nu se face decat cu acordul proprietarului. aici, cei cu masini in leasing sunt mai expusi, din pacate.....prietenii stiu de ce...
    remaparea este mai safe, foloseste rezerva motorului, pentru ca asa cum s-a mai spus, fabricantul, din motive de marketing, tine puterea mai jos (vezi cazul OT 1.9 TDI PD cod AXR cu 101 CP si Superb, 1.9 TDI PD cu 130 CP). in ambele cazuri, chip sau remapare, se pierde garantia, daca se observa in service.
    recomandarea mea este Dimsport. TCM sunt foarte buni pe motoare pe benzina, diesel-urile le mai "trantesc".

    101 cp rezulta in maxim 120 cp dupa remapare, ceea ce conteaza mai mult fiind cresterea de cuplu (!!) de la 240Nm la 309 Nm, parca....


    Ma cam grabesc, dar cred ca am raspuns in mare parte...
  • Varianta safe la Dimsport pentru AXR este de 131CP si 290Nm
  • Geolik, TCM buseste benzinarele in general...cu dieselul se descurca mai onorabil. Iar de curand hartile rescrise sunt "ale casei" , nu mai sunt comandate la TCM in Germania, de aici si pretul f mic de 200 euro/fila.
    Nu-mi place sa arat cu degetul, dar un soft bun costa mai mult si iti aduce performante fara riscuri.
    Am cautat pe net, am gasit o oferta Dimsport mai ieftina ca pret pe Skoda Club...daca nu va deranjeaza ca este un alt forum de Skoda, atunci puteti apela la remapare sau chip acolo...din ce-am citit, cei care sia-u facut tuning si au postat, sunt f incantati. Aruncati un ochi...nu va grabiti...
  • asta ziceam si eu.....dimsport sunt garantati de afara....
    si tcm buseste diesel, in general. din ce am auzit eu. acum, s-ar putea sa ai dreptate.
    pe skoda club am gasit si eu cel mai mic pret din ro.
    calitatea pentru mine conteaza.
    G.
  • Unul dintre moderatorii de pe acel forum Doru (Master 4x4) lucreaza la Brady si este colaborator Dimsport. Apelati cu incredere la el, este un om deosebit.
  • Si inca un lucru foarte important, ofera garantie la lucrare, nu vorbe.
  • eu nu doream sa fac reclama aici......
    :))
    tot la doru va trimit si eu.
    cea mai buna alegere!
    G.
  • Mi se pare oarecum reclama ce spuneti voi...dar in fine, de undeva trebuie sa luam si noi informatii si pareri, nu? Cel mai important lucru este ca fiecare doritor / potential client este informat corect despre faptul ca interventia la soft atrage pierderea garantiei, deci este o decizie asumata de client. Am un prieten care mai are 8 luni la un Superb si care a vorbit direct cu omu' si a fost impresionat ca prima chestie pe care i-a zis-o a fost ca daca o face in garantie, o pierde. Transparent, nu zic nu...asta ar fi o bila alba pt cineva pe care nu-l cunosc...asa cum am zis, cititi si judecati singuri.
  • Eu nu am inteles o treaba. Nu este ilegala schimbarea asta? sau va schimbati si datele din talon? Daca nu atunci trebuie sa fie ilegala treaba asta. Daca cumva ati facut ilegal toata treaba nu va dati seama ca danduva mari pe aici pe forum va poate agata oricine de la Politie?
    Poate am plecat eu de prea mult din tara dar la drumurile care sunt prin ro chiar ii important ca aveti cu cativa caii in plus?Sau sunt pe forumul asta doar tinerei de 18 ani la cale nivelul Macho ii extrem de ridicat...

    Eu o gasesc toata discutia asta penibila sincer.

    P.S. Dati pe mine! ;)
  • Citez: "Apelati cu incredere la el, este un om deosebit." penibil..
    si inca un citat memorabil: "ofera garantie la lucrare, nu vorbe" adica sa inteleg ca daca va strica masina vo plateste?

    lol..penibil.
  • daca ai citi oleaca la sa ne cunoastem poate ai vedea ca nu avem nici o limita de varsta.
    daca nu ai fi ocupat sa ne judeci si sa ne iei la ironii ieftine ai vedea ca toti avem aceeasi pasiune si daca ne place sa discutam despre a modifica motorul pentru a avea performante mai bune cu un cost relativ bun te rog sa ne dai dreptul asta chiar si fara sa ne intelegi.
  • vchira, singurul penibil cred ca esti tu (desi se pare ca e mai grav). Uita-te in oglinda si da-ti o palma. :))
  • vchira.. e plecat rau de tot probabil .. ;))
    Revenind ... vreau putere mai mare...
    Am motor diesel de 101 cp... ce ziceati ca tre`be sa cumpar pt aia 150 cp ?
    Ca`mi cam fac cu ochiul.. ;;)
  • 1.8 T ;-)))
  • :)) tare JUN01, tare !!!!
    @vchira - nu stam numai in romania, unii dintre noi isi fac concediile pe afara, cumparaturi, etc.
    si, stiind ca ai o oarecare rezerva de putere atunci cand desteptul pe care il depasesti accelereaza, te face sa te simti mai sigur la drum.
    Corect observatia cu garantia. SE PIERDE in ambele cazuri: remapare sau chiptuning. numai ca la remapare nu este vizibila asa usor schimbarea. cu talonul, ce sa zic, nu prea au cum sa demonstreze, chiar si luandu-se dupa informatiile de aici, nu pot arata ce zic eu, ca am 150 de cp si in talon am 101. trebuie sa ma puna pe un tester.... aici trebuie acordul meu....
    G.
  • dupa prima resoftare pe diesel ce sa mai poate face pentru a creste puterea masinii fara a afecta motorul pe termen lung??
  • O evacuare sport mai poate aduce 5-6CP. Un castig mai mare de putere se poate obtine prin schimbarea turbinei insa este o investitie destul de consistenta si nu prea se merita. Ar mai fii si filtrul sport, insa la praful din RO nu prea este recomandabil.
  • deci cea mai ieftina metoda de a castiga putere acum ar fi inca o resoftare si schimbarea injectoarelor.. dar asta afecteaza? se numeste racing stage 1..
  • de ce nu este recomandabil Roberto sa pui filtru sport,kiar daca praful e mai mult la noi in tara ??? acel filtru se poate curatza f usor ;) si are durata de viatza mai mult decat masina pe care il pui ;)
    ....si Razvane daca skimbi injectoarele tre sa skimbi si turbina,m-am interesat eu si de la 90 cp ca sa ajung la 150 cp m-ar costa in jur de 1000 euro (injectoare,turbina,Soft,toate made in germany) ;)
  • eu stiu ca undeva pe la 1000 $ iti aduci injectoare din america plus inca o resoftare si te duci la 150 cp. cu turbina sare de 150 cp..
  • Plus FMIC , frane, ambreiaj sport, poate suspensie sport. Deci cam 2500-3000 euro. Asta ca sa fie totul ca la carte, si caii sa traiasca sanatosi, alaturi de propietar
  • m-ati inebunit cu toti aici... :))) nu stiu ce sa mai aleg si eu ma gandeam la o resoftare.. dar nu stiu ce sa fac masinuta este in garantie.... are doar 37 mii ce ma sfatuti ? sa o las asa sau se merita sa fac resoftarea ?? de ex acum vre-o 3 zile m-am facut cu un renault clio symbol 1.5 dci 105 diesel iar eu am 1.9 tdi 101 cp , motorul din fabria de la clio vine 85 cp care zic eu se duce destul de bine si este si usor... el a facut resoftarea la ei la reprezentanta si l-a costat 300 euro i-a facut un inginer de acolo ... deci care stie meserie si baieti nu a putut sa ma faca... :)))) nici la drum lung nici demaraj... tinand cont ca masinuta are cam 1.100 cam asa... si mai multi caluti ... si skoda are 1.450 .. si tot o face varza :))) deci ce ma sfatuti ? sa fac resoftare sau nu ??? masinuta simt eu ca daca ar mai avea inca 20-25 cp in plus ar fi perfect .... si asa am facut destule persoane cu motorasul asta :D si toata lumea se mira ... ca se duce asa tare :) bafta si astept un raspuns de la voi !
  • eu zic sa pui pentru ca la skoda inca nu te pot prinde ca ai resoftare daca pui softul original inapoi nu au cum sa-si dea seama ca a fost schimbat. doar la masinile noi de genu golf 5 am inteles ca isi pot da seama si iti sar garantia.. deci daca te pui bine cu cineva sa iti pastreze softu e perfect.
  • alexitule.... hai sa iti zic o jmekerie... tu ai zis ca ai 101 Cp,nu ? la inceput te-a dat pe spate cum mergea,dar acum te-ai obisnuit si ai mai vrea vreo 30 CP in plus,care si astia la inceput or sa te dea pe spate,dar dupa un timp iar ai sa mai vrei niste calutzi in plus ;) asa e omul,mereu isi doreste un lucru mai bun decat cel care il are,si cand il dobandeste se plictiseste si vrea altceva :)) si eu vroiam sa resofetz motorul de la 90 cp la 120,dar stiam ca o sa ma plictisesc si de 120 cp,prin urmare am lasat motorul cum a venit din fabrica,stii vorba aia "Ce-i din fabrica e cel mai Sfant !" ;) numai bine
  • da stiu ce vb boy_devil dar chestia este ca eu apreciez si nu ma satur crede-ma eu vreau sa fiu un pic mai cu mot fata de ceilalti daca se intrece unu cu mine ... la fel sa-i rup masinuta :))) si se simte ca ar mai avea exact nevoie de 30 cp ca sa fie perfect ... uite am gasit aici pe M T M daca ati auzit de firma asta... este o firma super tare ... si da intradevar o remapare adevarata te costa 500 euro + 78 montajul ! dar stii ca ai garantie si este o firma care face de atata timp .. si a castigat numeroase premii ! uitati-va pe site
    http://www.mtm-online.de asta da .. calitate ! si cuplu si tot ce vrei..
  • Sa sar de 150 de cai cu skoda mea... as mai baga 3.000 de euro .. :)
    Daca imi aratati si mie o dovada... ceva...ca se poate... si niste site-uri ..de unde sa iau piesele.... maine ma duc si scot de pe card banii ...
    Si parerea mea ca si un blow-off e sfant.. la asemenea modificari .... + ca... 1.8 turbo .. nu prea ar mai avea ce sa-mi ''zica'' ... la modificarile aduse.. si aprecierile facute de voi ...
    Si partea buna ..... la drum lung.. imi consuma putin :D
    Astept raspunsurile voastre cu un interes.... major ..
    Drum Liber !
  • Pentru resoftare sau chiptuning in iasi si nu numai luati legatura cu Razvan iasi, va poate da nr meu de telefon!
  • Salut eu sunt mai nou pe forum.Subiectul este interesant,eu personal ash merge pe o resoftare shi ca firma tot de TCM am auzit ca sunt buni shi serioshi dar acum parerile sunt impartite.Bafta
  • Ptr. octavia1 super pret la softuri,cine e din iasi poate lua legatura cu noi la chiptuning@rocketmail.com sau il poate contacta pe razvan!
    Este valabil si ptr. pachetul cu injectoare +soft!(alh)
  • care sunt preturile?
  • http://www.fanoctaviatour.ro/forum/comments.php?DiscussionID=454&page=1#Item_4
  • Salutare, imi poate spune si mie cineva dak se poate ,sau dak se merita sa chipez sau sa resoftez o SOT de 1.4.Nu de alta da ma gandesc k saracuta are fundul cam mare si trage destul de greu de el ;)).Mulumesc anticipat.
  • pai, din cate stiu, are 75 de cai...ar merge un chip.......daca vrei ii poti pune Turbo :) ... dar intr-un an sau 2 ciao motor !
  • ms de sfat bn64and ... ;) oricum ma mai gandesc...
  • silviu nu prea cred ca o sa te avantajeze un chip si in nici`un caz o turbina(o sa iti cada motorul foarte repede).daca vrei o marire de calutzi mai bine iti schimbi masina si mai puni alti bani si iti iei un 1.6 sau 1.9 sau daca chiar vrei si mai multi alegi un 1.8(cred ca sunt de ajuns caii pe care ii are) daca vrei sa ramai sofer tot pe tour,daca nu alegi alta marca(dar nu prea cred ca o sa vrei alta marca decat SOT:X)
    Gandestete bine sa nu te caiesti dupa aceea:)
  • Cred k deocamdata o sa o las asa cum e ,mai ales k este in garantie, si apoi sper sa ma pot infige la un 1.8 ;)),oricum multumesc celor care mi-ati dat sfaturi ;).
  • n-am mai postat de mult la tuning ...
    am ALH + chip, si de curant am comandat injectoare kerma, care impreuna cu soft-ul adecvat au sa duca alh-ul undeva la 150cp, ideea este ca odata modificarea facuta ambreiajul n-o sa reziste noului cuplu si trebuie inlocuit si acesta cu unul de performanta care din cate m-am documentat eu ar putea fi sachs sau spec.

    eu am ales spec.

    ca preturi :
    injectoare kerma 720+soft - aprox 500euro
    kit ambreiaj + volanta SPEC stage 3 (pana la 600nm) - 710euro

    ...am uitat sa mentionez ca injectoarele+soft sunt de la TCM turbo bucuresti
  • felicitari! sa ne spui si impresiile de dupa!
    a, era sa uit, pentru stage 1 (pana la 131cp parca) la un AXR, rezista ambreiajul stock, nu? pastrand acelasi stil de condus, mai batranesc!
    G.
  • la axr-101cp, parerea mea este ca ambreiajul rezista fara probleme, oricum depinde foarte mult de stilul de condus
  • mi-am facut si io de curand un upgrade la 1.9 90 de cai si 158000 km si pot spune ca este mult mai bine. motorasu se comporta total altfel mai ales de la 2000 in sus, chiar si in a 5-a de la 120 la 150 accelereaza nemaipomenit iar in oras pot merge linistit cu aeru conditionat. despre durata de viata a motorului cred ca pot spune ca e aceeasi deoarece un prieten care are o OT identica (au fost comandate in acelasi timp) si-a facut acest upgrade acum 40000 km si nu a avut probleme. cat despre consum pot spune ca daca nu iti schimbi stilul de mers nu se va schimba nici consumul.
  • fratilor, am gasit si eu asta pe okazii:
    http://www.okazii.ro/catalog/6569761/auto-moto-velo/accesorii-auto/CIP-PUTERE-TUNING-MOTOARELE-DIESEL-TDI.html#div_photo
    la pretz nu se compara cu nimic...e mult mai iefitn, dar o fi la fel de eficient? poate ne spune jack, sau care a mai auzit...

    si aici: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/TDI-PD-Diesel-Tuning-Chip-VW-Audi-Seat-Skoda-Golf-VRS_W0QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1742Q2em153Q2el1262QQcategoryZ33597QQihZ022QQitemZ350096693587
    sau

    http://www.celoxperformance.com/holographics.html
  • Nu va bagati la asa ceva. In toata cutia aia sofisticata se gaseste o banala siguranta. In plus de asta, nu e nici prea sanatos pentru motor. Citisem pe un alt forum detalii despre acest produs. O sa caut, si revin cu detalii.

    Later edit:
    am gasit...scuze pentru trimiterea catre alt forum, dar discutia e destul de stufoasa...
    http://vwforum.vwforum.ro/index.php?s=&showtopic=37194&view=findpost&p=575291
  • BUN...
    Deci....in concluzie...la motorul de 1.9tdi daca ii fac o simpla remapare,il pot duce pe la 115cp fara sa am probleme cu ambreiaj,turbina,...daca se pastreaza acelasi stil de condus...
    Poate maitarziu si un upgrade 1...ca suna bine
  • salut

    eu am inteles ca poti duce si la +60 Cp din resoftare sau nuj cum se numeste (vine un tip cu un laptop si nuj ce modifica)

    daca nu ma insel exista si reacti negative daca ilduci la +60din asta

    si spuneti ce mai pot face dupa ca am facut asta....ca sa ii mai pun niste calutzi????

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!