liniile clasice sau modelarea suprafetelor
  • Se stie foarte bine ca noile tendinte sunt ca masinile de serie sa aiba ceva aparte. Personalizarea fiecarei masini se face de multe ori prin tunning fie acesta de exterior , cu elemente aplicate sau modificate la caroserie, cu jante mai mari sau mai traforate ,fie prin modificari masive la motor. Este o solutie buna? Creste personalitatea si agresivitatea volumelor si a liniilor dominante ale masinii? Goana dupa cai putere este o solutie pentru strazile din Romania? Stricam sau accentuam valoarea masinii prin tunning? Va invit sa va desfasurati pe aceasta tema de discutie cu pareri pro si contra.
  • eu personal m-as axa mai mult pe tunningul la motor. cel exterior..cel putin barile joase nu prea merg in Romania, da un spoiler finut acolo merge ;)...pe o octavia IIvRS X:X
  • Consider ca tunningul in Romania nu isi are rost. Din pacate fiecare am constatat ca daca ai o masina noua nu trece mai mult de 2 saptamani si te trezesti cu o cheie trasa pe portiere. Consider ca acelasi lucru se va intampla si la masinile care se remarca oarecum in multime. (ma refer la cele tunate). Din pacate romanul nu se uita la ce are el ci se uita la ce are vecinul sau; iar daca vecinul are mai mult; scopul vietii lui este sa ii faca pe cat se poate rau.
    Cred ca daca marea majoritate a masinilor sunt la fel suntem oarecum paziti de durerile de inima aparute ulterior.
    In alta ordine de idei consider ca Skoda Octavia nu este o masina facuta pt tunning (nu ca nu i-ar sta bine) ci spun asta deoarece cred ca este o masina care trebuie sa dea o alta nota ocupantului. (mai bussines)
    Este doar parerea mea. CUMNATU a spus ca putem spune pareri si pro si contra. Eu unul sunt contra cu argumentele de mai sus.
    Si apropo: de ce as pune spre ex genti de aluminiu sau duraluminiu sau alt material din moment ce atunci cand ies din parcare sa fiu invidiat de toti martafoii? Si cu banii dati si cu invidie asupra mea.
    Am mai spus si in alta parte: cu 1200 de euro cat as da pe 4 jenti (care oricum se strica urgent pe carosabilul romanesc) la care mai adaug si niste anvelope bune; cred ca reusesc sa fac turul Europei si vad o gramada de lume si nu ma invidiaza nimeni.
    Astept contra argumente.
  • Asteptam pareri pro si contra, Cristian a subliniat foarte bine tematica subiectului, deci in concluzie ce facem, o pastram clasica armonioasa sau o facem ca o bomboana de pom?
  • mie mi-ar place mai mult cu barile schimbate, un spoiler si niste jante mai mari., parerea mea
  • eu i-as pune un cui si o rulota si la druuummmm :)))
  • Nu sunt de acord cu ceea ce spune Cristian. Din pacate asta e mentalitatea romanului, daca un om gandeste altfel decat restul grupului este 'exclus' (si aici ma refer la grupul restrans, oarecum, al pasionatilor de tuning). La Octavia Tour, dar si la Octavia 2 se potriveste de MINUNE un tuning, finut ce-i drept. Vezi octavia rs si octavia 2 rs. Nimic extravagant si mult bun gust.

    Cat despre costuri, adica cele 1200 de euro cat ar costa 4 jante, eu zic ca cine-i munceste are dreptul sa-i cheltuie dupa bunul plac.

    Despre masinile tunate si invidia nu pot sa zic decat atat: Octavia mea (o puteti vedea la sectiunea foto, cea verde), nu are absolut nimic pe ea (genti, bare tuning...) si m-am trezit acum 2,3 luni cum o zgarietura pe ea incepand de la usa din fata ajungand pana la cea din spate. Deci, eu as folosi mai degraba termenul de prostie decat invidie...

    In concluzie, parerea mea e ca Octavia originala (a NU se citi Tour :D) arata f bine asa cum este acum, insa daca omului ii place si opteaza pt un tuning finut (gen RS) nu poate decat s-o faca si mai frumoasa.
  • si totusi sunt de acord partial si cu rifflections :D
  • Prostia la romani. Subiect de discutii interminabile. Eu am luat masina si a doua zi o aveam deja zgariata. Nu avem ce face. Asta e romanul. Cat despre tunning a la RS sunt perfect de acord.
  • La mine a rezistat mai mult: o luna, si asta datorita instructorilor de la scoala de soferi (au zis unii) care nu-si supravegheaza cursantii. Asa ca nu stiu daca se merita sa-ti tunezi masina. Parerea mea ca sunt mult prea multi oameni invidiosi care se gandesc ,, las` ca are bani'' si-ti distrug masina in mod intentionat, desi, numai tu stii cate sacrificii ai facut ca sa-ti strangi banii. La doua luni mi-au spart (vecinii) geamul lateral fata stanga, acum doua saptamani mi-au furat stergatoarele.... Mi-ar place intradevar sa o vad tunata finut, dar sa stiu ca o aranjez si dupa aceea sa o vad distrusa mi se rupe inima, si nu e vorba numai despre bani.
    Intr-o tara in care domneste prostia la ce sa ne mai asteptam.... Lucruri bune in nici un caz!
  • Daca facem asa ne lasam dominati de prostie si asta nu poate fi decat de rau...
  • eu am kitul de Rs deci deja e tunata ca un rs si momentan are chip si urmeaza sistemul audio care de asemeanea nu se vede la exterior! tin sa va contrazic insa cu parcarea. La mine in parcare sun multe masini scumpe si totusi nu am vazut niciuna zgariata.. poate doar murdarita! culea coincidentei mai este o sot cu accesorii RS ca a mea doar ca neagra!
  • ce accesorii rs ai pe ea?
  • ai poze in galerie! bara fata eleron si jante la exterior
  • eu unul as tunao :) dar e greu cu fondurile ca nu -s de la ue is din salariul meu :).. as schimba urmatoarele:
    1. mi as trage suspensiii hidraulice care ridica masina 20 cm de la sol pt a mi proteja baia shi barile cnd merg la pescuit (dar costa doar 2000 de eur :((), 2. as schimba barile cu unele m-ai frumoase (700 ron pe bara :(((), 3. capota putin inaltata shi masca fatza, 4 as pune jenti 19, 5. un resoftat la 140 ponei shi pe langa astea mi as dori un esp shi o cutie 6 trepte :)).....e o octavie ideala pt mine(restul ... sistem audie etc le am)

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!